Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

=Pro vás, přátelé= (vánoční)

10. 12. 2003
4
0
4150
Autor
_kxk

Možná trošku předčasně, ale neva...:o))

Oheň v krbu tiše praská,

v našich srdcích klid a láska.

Za oknem se sype sníh,

vločky tančí v závějích.

Pod stromky čeká letošní nadílka,

záclony provoní anýz a vanilka.

 

Krásný vánoční čas a u stromku pohodu.

A pod ním alespoň 365 dárků a v každém jeden krásný šťastný den!

 

Všem vám přeje nádherné svátky Kllárík :o)


Kolega
23. 01. 2004
Dát tip
Kolega jde s krizkem po funuse... tobe taky!!!!!!! :-))))))))))))))))

_kxk
23. 01. 2004
Dát tip
Hezký vánoce viď...:))

_kxk
12. 01. 2004
Dát tip
ondrech: Zkus udělat nějaký kontroverzní dílko..:))

ondrech
11. 01. 2004
Dát tip
Ty máš takový vlivný dílka, to nad mejma jen lidi ohrnou nos a jdou dál. U tebe se rozvine řízená diskuze. U mě je to jak na bitevním poli.Závist

Pivicko
05. 01. 2004
Dát tip
Pěkný i když čteno po Vánocích, promeškal jsem dobu :-)))

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
Milé přáníčko Klárko:) Škoda že až po Vánocích:))) Tady nebudu kritizovat, jen chvilku tiše postojím, uzobnu cukroví, zamáčknu slzu a zase půjdu....

Ta je tva?

Připadá mi to celý takový zkompletováný z několika vánočních smsek ... Jde budˇ: a) o záměr b) snahu napsat co nejlepší dílko c ) to nebudu rozebírat... S pozdravem Para...

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
proradost i ano... :) nápod.

adrift
21. 12. 2003
Dát tip
ty dárky ani být nemusí, ale nic se jimi nezkazí. nápodobně vám všem :)

Ciutazza
21. 12. 2003
Dát tip
...já jsem takovéhle přání dostala minulý rok, jenom ale po ty vločky v závějích. A ty barvy jsou dobrý nápad. Krásné Vánoce.

zvedavec
20. 12. 2003
Dát tip
:-) tešíš sa? Vďaka.

Elyn
17. 12. 2003
Dát tip
:) dík..;)

nápodobně, Klárko. Teď jsem zjistil, že jsem od Tebe vlastně jako první četl to o těch týpcích, což mě, musím přiznat, natolik odradilo, že už jsem si nepřečet nic dalšího. Nebýt dnešního pokecu, tak jsem o hodně přišel. Beru si z toho ponaučení že nemám ničí tvorbu soudit podle první věci, která mi přijde pod ruku.

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Pořád si pamatuješ moje jméno....::o)))) ne sorrík to byla provokace....:o) krásný vánoce igorku (?):)

premisil
16. 12. 2003
Dát tip
Dobrý nápad a já už mám tento měsíc s psaním utrum.. Takže se připojuji a opětuji..

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
Asík si hodně plodnej autor...:o)))

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
Asík si hodně plodnej autor...:o)))

_kxk
16. 12. 2003
Dát tip
Já to vždycky zmáčknu dvakrát...:///................:))

Kastel
13. 12. 2003
Dát tip
Tak dík :o) I Tobě.

ffrruukkoo
12. 12. 2003
Dát tip
kxk: to je na mě moc složité a jen tak pro upřesnění jsem holka ;-)))

Téčko
12. 12. 2003
Dát tip
no tak, tedy díky a hezké Vánoce, ... ;-)

ffrruukkoo
11. 12. 2003
Dát tip
hlavně propadnout vánočním depresím, to by pak byly smutné Vánoce. Také Vám přeji šťastné a veselé a plný pytel Božího požehnání a lásky. a co se týče díla, je uvolněné a mě se líbí, jen bych příště vynechala tu žlutou, my s vidíme špatně i s brýlema jsme si to museli domyslet. ;-))

_kxk
11. 12. 2003
Dát tip
ffrruukkoo Aspoň sis procvičil mozkové závity, nie?:o) když na to najedeš kurzorem a označíš to, to slovo se ti objeví tmavě.;o)

angelik
11. 12. 2003
Dát tip
děkujééém:)...potěší to a zahřeje. Tobě to samé, ne-li víc, ať jsou ty dny protkané jen tím nejpříjemnějším, co tě vůbec napadne:)

Andulka
10. 12. 2003
Dát tip
..:-))) to je od tebe moc mile....taky ti, a vsem co se sem mrknout preju pohodove predvanocni casy...a spokojene vanocni svatky...:-)

Lilie
10. 12. 2003
Dát tip
Díky, jen mě mrzí, že nám nepřeješ dárek i na 29.února. Tak to bude smutný den ... :-)

Litochowitz
10. 12. 2003
Dát tip
...uf, hezká atmosféra....snad to tak taky bude:-)

Seregil
10. 12. 2003
Dát tip
Díky..... je to milé.... já budu rád, až svátky budou za mnou.. nemám na vánoce dobré vzpomínky... proto se zdržím dalších komentářů... užijte si ty svátky.. ;-/

Vinki
10. 12. 2003
Dát tip
me cekaji v predvanocnim case jeste pisemka a jedna zapoctovka, mozna i nejaky predtermin, takze... fuj. At uz je 20.12.!

pbadraj
10. 12. 2003
Dát tip
;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru