Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ob čas

11. 12. 2003
6
0
2096
Autor
Indošek

Občas

loudám se proti času

Sám sobě přítěží

jsem

potrhaný plakát na koncert

co moh´ být fajn


Perchta
14. 01. 2004
Dát tip
jsem *

rawik
06. 01. 2004
Dát tip
takovej štěk, trochu sentimentální, trochu "rozervaný", není to bez nálady, ale máš mnohem lepší věci

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
nějak jdu náhodou zrovna kolem stále je to dobré, ale přijde mi, že by se hodilo říct, kde se to loudáš... ale zase by mě asi mrzelo, kdyby to nebylo po nábřeží... :)

Indošek
21. 12. 2003
Dát tip
katugiro: ale to tam přece říkám - proti času... přemýšlej a vzpomínej, jako já:)

Day_light
12. 12. 2003
Dát tip
Pocit v tom je......*

Krimi
11. 12. 2003
Dát tip
Není to špatný, ale asi bych to viděl spíš jako miniatutu.

Karbo
11. 12. 2003
Dát tip
myslím, že by to byla lepší blbůstka než miniatura... Nezanechalo to ve mně žádný pocit... ani nevím, jak bych to hodnotil...

Margaret
11. 12. 2003
Dát tip
prej že blbůstka.. ten pocit je vystiženej já teda..připadá mi to moc dobrý***

Indošek
11. 12. 2003
Dát tip
Děkuju Margaret, už jsem se šel věšet...

katugiro
11. 12. 2003
Dát tip
mimo soutěž protože nejsem v kritizovacím módu ale tohle mě zaujalo takže se zastavuji a divím předchozím K... protože každému nicku od k by mělo být jasné že je to dobré * Karbo: ten kondicionál v posledním verši přece člověka nutí, aby si chtě nechtě nějaký pocit vytvořil, ne?

Karbo
11. 12. 2003
Dát tip
je mi líto... ani po druhé, třetím, čtvrtém a pátém přečtení mě to nic neříká... toť můj názor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru