Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc s tebou

11. 12. 2003
1
0
881
Autor
bublinky

Miluju tě.....

 

Proč jsme tam nezůstali?

Já si připadám jako kdybych si dal hlavní jídlo bez přílohy!!!

Není tu někde nějaká postel?

 

Zejtra si slíbila tu sukni!!! Žádný kalhotky!!! Tanga??? OK tedy červený!!!

 

John pěkně slintal, když jsem ti mával minulej tejden!!! Stál pořád za tebou!!! Co si to dovoluje!!!

He said ‚You picked the best one!!!‘

Motherfucker!!!!

Motherfucker!!!!

 

O čem si necháš v noci zdát???

 

Mně se bude zdát o tobě v sukýnce!!!

 

NE!!!!

 

A co zejtra???

 

Krásně líbáš……….

 

Krásně hladíš………..

 

Kde?

 

No třeba na …………………………………… a v .…………………………… a na ……………………………………………….

 

Škoda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A kdy?

 

TO nevíš????

 

Proč jsi koupil ty durexky, já se červenám......To je normálka ve vášni??????

 

Jsi skvělá!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Stačí????

 

Ne neznáme!!!! Rád bych tě potkal dřív!!!!

 

Jsi skvělá!!

 

Nevím co mám psát  a tak píšu

Pravdu!!!

 

S tebou ve svých snech!!! Nekecám!!!! Věř!!!! TY jsi ale zvědavá!!! Curiosity killed the cat!!!

 

Nerozuměl jsem otázce….. Nevím o čem mluvíš……..

 

TO je moje taktika…………….

 

Když ženský jsou hrozně vyčůraný….. Jsou…………

 

Škoda, že je zima, kdyby bylo léto, jeli bysme na Petřín????

 

Pojedem na Maledivy a zdrhnem….. A kurva vůbec se nevrátíme…….

 

Přišli jste o 2 zaměstnance!!!!! Nej!!!!!!Kurva!!!!!!

 

Budeš mě mít v týmu……

 

To je dobře aspoň tě bude moc opravovat!!!! A nenápadné dotyky!!! Jsem úchyl!!!!

 

Kdy se domluvíme na tom WC? To vím taky!!! Špagetama to začíná a čím to končí??? A já u tebe budu přespávat od 1. ledna, až se odstěhuje podnájemník!!!!

 

Není nějaká noc, kdy tam není? Kurva!!! Kdy!!!

 

Půjčili bysme si nějaký romantický video, ne???? A já bych neusnul, no to už bych vůbec neusnul, no to už vůbec....A co bych dělal já???? Vlásky jenom???? A dál??? A tak….To se mi moc líbí………………………………………. Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!!

 

Kdo si hraje s Ďáblem, Peklem se mu odmění!!!!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!! Jsi skvělá!!!!!

Jsi skvělá!!!!!

 

Jsi skvělá!!!!!

 

Dej mi pusu!!!!


Andulka
12. 12. 2003
Dát tip
matou me tam dve veci...podle mluvy soudim...ze hlavnim hrdinou je 17 lety kluk.....ale pak se tam zminuje nejake zamestnani a podnajemnik..:-) Taky me pritom napadlo, ze kdyz ptacka lakaji, skvele mu zpivaji...:-) Taky mi z toho nedoslo, jestli muzsky hrdina je tak blbej, nebo zamilovanej. Jestli je zamilovanej, nebo jenom nadrzenej.... Neni to spatny, ale chtelo by to jeste dobrousit..:-)

Krimi
12. 12. 2003
Dát tip
Na to že je to má X na desátou řádků je to trochu delší miniatura:o)

zajímavé :)

Litochowitz
11. 12. 2003
Dát tip
...hmmm, zajímavé......že by se roztrhl pytel s podobnou tematikou?:))....ale jo, líbí se mi to:)

Sandra
11. 12. 2003
Dát tip
tak to je fakt zajímavý ... ale miniatura???

Není to špatné , vysloužil sis ode mne avízo.

Thurin
11. 12. 2003
Dát tip
No, škoda, že už musím letět na přednášku, ale určitě si to přečtu...

ulita
11. 12. 2003
Dát tip
ona je možná skvělá, ale ty budeš asi dost zaoufalej.. a červený tanga jsou vrchol nevkusu... i když nejsou z polský tržnice - což možná budou, že jo? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru