Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň

11. 12. 2003
4
0
1959

Pro mé přátele..pro Ty, kteří mi neustále dokazují, že mám být na co hrdá..i kdyby to mělo být pouze to, že patřím mezi ně...Děkuji!

 

Nejkrásnější básní je život...a nezáleží ani tak na tom, kolik má slov, ale na tom, zda můžeme být hrdí na to, co je mezi slokou "narození" a slokou "smrt"...


Milly
08. 06. 2004
Dát tip
Zrcadlo bez kazu? Spíš každý posuzuje druhé podle sebe- a vidí jen to, co chce (může) vidět- každý má svůj svět...

Narriel
06. 06. 2004
Dát tip
Milly : Protože "druzí" jsou zrcadlo bez kazu - a poznáváš se jedině díky nim... Takový je zase můj dojem :-) Sirril : Hezoučké, něžné, naivní, ale plné síly, i když se ukrývá hluboko pod slovy... Líbí ;-)

Milly
22. 04. 2004
Dát tip
Proč by měl člověk posuzovat svoji hodnotu podle druhých? Hrdost- já radši budu prožívat..... Takový je můj dojem.

gabio
03. 01. 2004
Dát tip
souhlasím se sl_b. tip

Matyjustin
03. 01. 2004
Dát tip
variace na jednu formu? hmm proč ne :o)

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
oboje fajn :)

Ikru
13. 12. 2003
Dát tip
moc krásně vyjádřeno..T...moc se mi to líbí

0/5+T hezký :) víš ja si myslím že nezáleží jenom an tom co je mezi první a poslední slokou...že taky záleží na obsahu té básně, stejně jako na jejím tónu a rýmu...

Ano, moje:) a co se týče prologu... myslím že přísloví "Pouze život,který žijeme pro ostatní, stojí za to" vše vysvětluje:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru