Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pocit

25. 07. 2000
0
0
1052
Autor
Beren

Tak tohle je můj malý příspěvek !:o) Jen nevím jak ji pojmenovat asi Pocity !:o)

Oživit zašlou vzpomínku na štěstí, a být tak mladý, tak veselý. Za srdce vzala jsi mne, ta báseň už nikdy nepomine, v paměti střípky minulosti mám, vzpomínám, když nebyl jsem tak sám. Vzpominám kdy oči mé hvězdu padat viděly, a odlesky stříbra vzduchem letěly, tehdy ja spřízněnou duši potkal, tehdy ja svou duši s jinou protkal. Tenkou pavučinkou lásky a bez nadsázky, ja poznal co byt dvěmi těly s jednou duší. To ti však štěstí nezaručí. Pavučinka přetrhla se, láska v nebi rozlývá se, zůstal jsem sám, ale dnes opět spřízněnou duši mám.
Anonym
28. 07. 2000
Dát tip
Berene.....myslim, ze nemusim nic dodavat.... :o) My oba vime, o cem mluvis... :o)

Cid
25. 07. 2000
Dát tip
Moc mě to pohladilo. Je skvělé Berene, že máš Luthien (snad jsem to napsal dobře), které píšeš. Já jsem spíše Turin Turanbar, ale moc Tě zdravím.

Beren
25. 07. 2000
Dát tip
Díky moc !:o) A neboj se ono to přijde !:o))

Jákob
25. 07. 2000
Dát tip
Tak to je dobře :o)

Aneta
25. 07. 2000
Dát tip
Je to moc fajn, báseň, aj že sa človek zo všetkého vylíže. Bohužiaľ, niekedy trochu ľahkomyseľne naša duša fluktuuje :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru