Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskotékový chalan

13. 12. 2003
5
0
3005
Autor
punkerka

Tenhle text je slovensky. Moje slovenština je velmi dobrá, ale není nejdokonalejší, takže některá slova jsou možná jinak...

Pozeraj sa na chalana, gelované vlasy,

čo može byť za blbečka, čo može byť asi?

Prilehavé kalhoty a nažehlená košile,

ulicou si kráčá, balí pekné deučata.

Nemá žiadné priaťelkyňe, však je celkom hnusný.

 

Diskofilný chalan, čo hrává si na Supermana,

umiera v diskotékovém rytmu po trech pivoch.

Nemá žiadnú ochranu, chce byť v noci divoch.

To nešťastné dieuča bola ještě panna.

 

Pozeraj sa na chalana, gelované vlasy,

čo može byť za debila, čo može byť asi?

Chalanovi páči sa baby od punku,

rozhodol sa že na koncértu musí byť,

neví čo má oblieknúť si, či gelovat si vlasy?

 

Diskofilný chalan, čo hrává si na Supermana,

umiera v pogovém kotli po trech pivoch.

Nemá žiádnú ochranu, chce byť v noci divoch,

to nešťastné dieuča bola ještě panna.

 

Chalan beží z koncertu, po destě staví sa na diskotéke,

zjistil, že diskotékovú hudbu nemože ani slyšať,

líbí sa mu rytmus punku, može sa punkáčom stať?

Nechcel by vybočovat z řady, radšej zostane pri starém.

Pozeraj sa na chalana, gelované vlasy,

čo može byť za kreténa, čo može by´t asi?


disco je opravdu na hovno! pan Mrkvička (návštěvník discotéky, poprvé a naposled)

punkerka
05. 03. 2004
Dát tip
ty jsi nějaká punkosvěta znalá ;o))

Klaruška
27. 01. 2004
Dát tip
no, debata mezi jančou a punkerkou je fakt dost dobrá, hipísanda mi dala číst i ty zprávičky co ste si psali, musim se trochu přiklonit na její stranu, i když možná proto, že jí fakt moc dobře znám, možná až moc dobře:-) a text:je pravdivej, ale tak příšernš napsanej, já píšu asi stokrát hůř než ty, ale tohle mě fakt mlátí do očí, je to děsně neobratný:-)

ezra
22. 01. 2004
Dát tip
neboj, neukradnu, pokusim se napsat si svou. mas pravdu, tohle se v punku nedela, leda ze by se z toho udelala coververze.... to uz projde?!? :))

hippiesanda
26. 12. 2003
Dát tip
Tak to souhlasim. John je dolst hezkej a zpívá nádherně. Ale znám i jiný který sou pěkný a pěkně zpívaj. třeba t.ferro:c)

punkerka
25. 12. 2003
Dát tip
hippiesanda:No, jenže o to právě šlo.Nemá to bejt rýmovaný.Nemám ráda stereotyp.Je spousta kapel, který nemaj skoro žádnej text rýmovanej.Právě že si to představuju pomalejší.Inspiroval mě trochu Model 77.Pro neznalce je to pomalejší punkrock.Já se zastávám protože chci, i gdyž hipíky nemusim.Nesnášim když někdo něco vidí v televizi nebo v přiblblým Bravíčku a hned to kopíruje i když neví o co jde.Ať je to styl hippies, punk, metal, hardcore, prostě cokoliv.Buď vždy sám sebou!!!

hippiesanda
25. 12. 2003
Dát tip
Eliáno, myslíš na pohled, nebo jako písničky a tak?

punkerka
18. 12. 2003
Dát tip
No, jenže o to právě šlo.Nemá to bejt rýmovaný.Nemám ráda stereotyp.Je spousta kapel, který nemaj skoro žádnej text rýmovanej.Právě že si to představuju pomalejší.Inspiroval mě trochu Model 77.Pro neznalce je to pomalejší punkrock.

punkerka
18. 12. 2003
Dát tip
ezra: no to se opovaž!!!!Jinak uwidíš.Ale punkerky tohle nedělaj....

punkerka
18. 12. 2003
Dát tip
hippesanda:no, to samozřejmě platí o všech diskofilech co si na něco hrajou nebo si dělaj prdel s punkáčů i hippies (poprvé se vás zastávám).Tohle mě prostě sere.Vy máte taky svůj vlastní styl.A určitě takový píčusové existujou, který si na hipíky jen hrajou.PROTI NIM!!!

punkerka
18. 12. 2003
Dát tip
Vinki:nemyslim si, že máš tak úplnou pravdu.Punk neni styl života, punk je můj život ;o)

punkerka
18. 12. 2003
Dát tip
Aqva_Silentia:No, jenže o to právě šlo.Nemá to bejt rýmovaný.Nemám ráda stereotyp.Je spousta kapel, který nemaj skoro žádnej text rýmovanej.Právě že si to představuju pomalejší.Inspiroval mě trochu Model 77.Pro neznalce je to pomalejší punkrock. JO A NEMÁME ŽÁDNÝ NAHRÁVKY NA NETU!

Vinki
18. 12. 2003
Dát tip
kxk: to vubec nevadi... :) punkerka: taxem se shodli :))))

hippiesanda
18. 12. 2003
Dát tip
punkerko, nezastávej se nás jestli necheš, umíme žít i bez toho. Nepochopila jsem tvou kritiku, vždyť mi odpovídáš na něco co jsem nikdy neřekla, nebo o tom nevím tak mi prosím vysvětli obsah tvé odpovědi jinak. díky

_kxk
18. 12. 2003
Dát tip
Pozeraj sa na chalana, gelované vlasy, čo može byť za debila, čo može byť asi? To je fuckt pěknýý.. přesně to co s emi lbíí..takovej nadlehčenej punk....T TI TIP!:)

hippiesanda
17. 12. 2003
Dát tip
hmm, no tak obsah je celkem dobrej ale je to napsaný teda dost hrozně.

ezra
15. 12. 2003
Dát tip
mohu to ukrást do své kapely? ;)

Vinki
13. 12. 2003
Dát tip
texty pisni tady normalne nectu, ale jsem rad, ze jsem tentokrat udelal vyjimku :) je to kostrbate, ale dam tip za tema, vidime ho stejne a punk je spise zivotne styl, nez neco jineho, ta hudba k tomu pouze patri... je tak?

kvalita... po obsahový stránce každopádně.. ale chtěl bych Tě to vidět (slyšet) zpívat. každá sloka a občas v podstatě aj řádka má jinej rytmus. docela to ulítává. nemátě ňáký nahrávky?... jako na Netu. vážně zájemcům o dané (diskofilní) téma doporučuji především prostudovati Moderní děvče od Kabátů, Diskofilii od Malomocnosti prázdnoty a Disko od Dukly vozovny nebo případné navštívení nejbližšího ústavu pro duševně nemocné "osoby" (prejže)... zapomněl sem na něco?:-)

_kxk
13. 12. 2003
Dát tip
Vinki: Já spíš zase mám rád ráda punkovou hudbu, ale není to můj životní styl...:o)

WiruZ
13. 12. 2003
Dát tip
jo to sedi...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru