Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní strom

25. 07. 2000
2
0
1439
Autor
Vio

Pod jarním stromem tou proteplenou nocí v jiskřivé trávě s rosou ležet tam právě zapadáš listím z květů Bílé a růžové usínání, protože takové jsou barvy vzpomínání Pod jarním stromem nad hlavou nebe měsíc a hvězdy svítí a není zbytí než nepomýšlet na odjezdy Přikován svobodou na stále stejná místa, kde jsi sám sebou esence života je čistá Pod jarním stromem vítr a pročesané vlasy si pohrávají s časem a ani nechtělo se vyjadřovat hlasem než tichem a pohybem Životu odevzdané touhy vrátil jsem ruce do klína i bez podpisu smlouvy Pod jarním stromem mám bezstarostné chvíle se zavřenými víčky za nimi proběhnout se a cestou nepoztrácet svíčky voskem a plamenem tu tají každá na cestu jinou a cesty do sebe jsou poutí nepovinnou Tak proto mám je rád ...
Miroslawek
15. 08. 2000
Dát tip
radši neříkám nic, už jsem to jednou ztrhal na koupališti ;o))) No ale není to zas tak špatný, jen takový řídký, trochu zhustit polévku to chtělo

Vio
15. 08. 2000
Dát tip
na koupališti?? a nepleteš si to se Simčinýma plavkama??? hehehe

Lee
12. 08. 2000
Dát tip
tentokrát nelíbí... podobně jako Merle... neoslovuje

Tynic
26. 07. 2000
Dát tip
Napřed pár věcí, které se mi moc nelíbily i bez podpisu smlouvy - tohle nějak vybočuje z kontextu Přikován svobodou - no a na takové výrazy jsem vysloveně alerický !!! Jinak ale je to zatím nejkrásnější báseň, kterou jsem od Tebe čet ! Je to jedna velká pohoda...při téhle Tě snad líbaly můzy ze všech stran...dost řečí...můj první TIP pro Tebe ! P.S. závěr je skfělý !

Merle
26. 07. 2000
Dát tip
tak mě se tohle až tak moc nelíbilo... přišlo mi to tak nějak rozpitý... rozbředlý... nebo mi to prostě jen nepadlo do nálady sám nevím

Aneta
25. 07. 2000
Dát tip
na môj malý pamätací rozum pridlhé, ale super: "Přikován svobodou na stále stejná místa, kde jsi sám sebou "

Cid
25. 07. 2000
Dát tip
Mohu říct pouze hezké. Forma je volná, ale výpověď je přesvědčivá. Inu jarní strom.

Proud
25. 07. 2000
Dát tip
Zdařilé spojení jarní nostalgické nálady s rozjímáním. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru