Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Všem lidičkám

16. 12. 2003
0
0
817
Autor
Koudy

Nesem Vám noviny...

Ahojte lidičkové :)

    Těšíte se na vánoce?Já ani moc ne.Dneska jedu do Tesca

a musim nakoupit dárečky pro celou rodinku.Tý jo,tam bude zase lidí... :(   No nic,jen Vám chci popřát hezký svátky atd...dyk to znáte,ne?

Jo, a doufám,že na Písmákovi vydržíte ještě dlouho.

Takže Písmáku,hodně štěstíčka!!!!!!!!! :)))


Koudy
13. 01. 2004
Dát tip
Pro milého Pirka:ikdyž mám přezdívku jako kluk,,jsem holka. To Tesco nebylo tak narvaný, jak jsem čekala.Doufám, že tě v tom obchodˇáku neokradli...Jinak všem moc díků a zdarů!!!!!!!!

Cavalera
16. 12. 2003
Dát tip
No nakupovat dárečky v Tescu. Jednak je to skladiště druhořadý veteše a hlavně je to bez námahy. Že kolem toho všichni celý rok chodí taky neva ... To je úpadek doby. Lidé schánějí dárky pro své nejdrtažší v Kauflandech, Tescu, hypernově atd atd .. Co se dá dělat, taková už je doba ..

Litochowitz
16. 12. 2003
Dát tip
...Koudy, no jasně!:-))...............měj se:-)

(G)eorge
16. 12. 2003
Dát tip
Taky se měj:) ....dobře

Pirka
16. 12. 2003
Dát tip
Jéžiš ... tos napsal moc pěkně : ) ... a do Tesca už se moc těšim : )))

netěším

Morney
16. 12. 2003
Dát tip
Na vánoce se těším moc a dárečky už mám, některý taky z Tesca :)) Jo a tobě taky - šťastný a veselý ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru