Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BYLA JSEM

26. 07. 2000
4
0
875
Autor
Koli

Byla jsem

Byla jsem na cestě do nebe když narazila jsem na tebe a tys mě pozval do pekla z kterého jsem právě utekla Snad může za to první hřích že otočila jsem se ve dveřích a spadla zase zpátky tam kde jsou dva a každý sám
Heartless
09. 11. 2004
Dát tip
Sranda, hodnotit 4 roky stare dilko, jehoz autor uz se sem asi nevrati, ale... az na ohrany rym nebe-tebe a mozna to uz zminovany "prave" je to opravdu pekne... na otipovani..

andilecek
26. 03. 2004
Dát tip
Hele ja nevím,ale me se to zamlouva ****

Čolito
26. 06. 2002
Dát tip
*

Anonym
01. 08. 2000
Dát tip
Protože víš, že tě stejně miluju, líbí se mi to a líbilo by se mi to, i kdyby to nemělo rytmus ani pravopis. Tip nedávám, protože by to nebylo fér. Tvoje J.

Merle
28. 07. 2000
Dát tip
dost dobré, jen ta rytmika (souhlas s Týnicem)

Proud
27. 07. 2000
Dát tip
A jde to! ( myslím napsat o tak profláknutém tématu zajímavě a neotřele). Tip.

Aram
27. 07. 2000
Dát tip
Pěkné. Na druhé čtení už příliš jasné. Tím myslím, že bych ještě víc "rozostřil" pointu.

Tynic
26. 07. 2000
Dát tip
Tohle je moc pěkné : a spadla zase zpátky tam kde jsou dva a každý sám Jinak si dej ale pozor na rytmus..třeba : a tys mě pozval do pekla z kterého jsem právě utekla Nebýt tam právě toho právě lépe by se to četlo...;o)

Blinky
26. 07. 2000
Dát tip
Nesouhlasím s tím , že se to blbě čte. Naopak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru