Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kniha maličká III.

26. 07. 2000
3
0
1675
Autor
Blinky

For whom to carry on? (for k.?)

Zdálo se mi, že na pohřbu mojeho otce tancovaly nahatý holky. Nahatý hoklky??? Na pohřbu??? Pořád jsem si říkal, že by se spíš hodily na svatbu, ale pak mi došlo, v tom snu, že přece jenom na pohřeb budou lepší. Pak jsem se probudil, šel jsem na záchod, ze záchodu do kuchyně, v kuchyni jsem otevřel ledničku, vyndal džus a jogurt, šel zpátky do obývacího pokoje, sednul si na koberec a pustil televizi. A tam jsem se to uviděl. Čtyři spoře oděný holky tancovaly do rytmu taneční hudby a dva kolíci jim k tomu rapovali o smrti mámy jednoho z nich. Já na to civěl a říkal jsem si, jak je to blbý a že spíš ta svatba by to líp unesla. Je zavalen tunami železa. Zvedá je nad hlavu a přitom vzdychá a funí jako lokomotiva. Vždycky si do toho šrotu zaleze jako krtek do hlíny a potí krev. Miluje to zpocený železo a miluje na ním vítězit. Už si dělá ze smrti legraci. Ironie. Cynismus. Už ho nic nemůže překvapit. Pak se ale dívá na Love Story a brečí a ... cítí obrovskou úlevu. (A stejně se dál bojím, že někdo další z mojich blízkých nečekaně umře.) Potkal jsem šílence a ten se ptal: "Mám vyříznout její jazyk, mám vyjmout její oči, mám vyříznout její rty, mám zabít její sny? Nebo snad mám líbat její jazyk, malovat její oči, líbat její rty a tvořit její sny? Kdo to ví? Víš to ty?" "To teda nevim, ty raple," odpověděl jsem mu na to. To je ale cvok, ty vole. Začal jsem se od něj vzdalovat. Docela rychle. "Jdětě domů a dělejte svou práci," ještě za mnou ten blázen křičel. Jó bejt hrabě Monte Christo, zarostlej a toužící po svobodě, to by bylo něco. Jó já jsem Monte Christo, zarostlej a vykořeněnej a toužící po svobodě, jó to jsem já. Jednou najdu svoje bohatství a všem, co mě uvrhli do tmavý kobky, se pomstím. Ale pak pochopím, že nejde žít život pro pomstu. Miloval v ní tu malou holčičku. Byla tak sladká. Chtěl s ní mít děti a hrozně moc si přál, aby alespoň jedno z nich byla holčička. Holčička podobně té, co se skrývala v jeho partnerce. Howgh. Dopsal jsem. (to be continued)
Yeziiinka
01. 08. 2000
Dát tip
Zvláštně to zaujme-líbííí

Skorpil
27. 07. 2000
Dát tip
moc hezky a taky jemny, pjeknje se mi to cetlo, veru pjeknje. posilam ti (*)

Tynic
27. 07. 2000
Dát tip
No...přinejmenším zajímavé...

Klárka
26. 07. 2000
Dát tip
+

Blinky
26. 07. 2000
Dát tip
:-) pro k.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru