Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skandalní odhalení

18. 12. 2003
2
0
1866
Autor
Myshak

Myšlenka, která mne napadla v metru a nemohl jsem ji vytlouct z hlavy, snad proto vám ji píšu sem...

Člověk je už z principu hříšník -

chtěl by stihnout tolik věcí,

které nestihne ani Bůh...

 

Proto bychom se měli vzdát svých

vášní a soustředit se jen na to,

co máme rádi!

 


Tereza7
26. 01. 2004
Dát tip
Mně se líbí ta druhá sloka.Také si totiž, (i když je to alegorie) nedovedu představit, že by Bůh něco nestíhal (je všudypřítomný v prostoru i čase). To druhé je pravda. Často pro vášeň rozbijeme (ne)vědomky to, co máme vlastně opravdu rádi! Ale bohužel na to přijdeme až mnohem, mnohem později :-(((. A právě za tuhle pravdivou myšlenku Ti dávám T*.

Myshak
22. 01. 2004
Dát tip
Malé dítě: Jak jsi to mohl dopustit? Třeba jsme Tě i vyhnali (v nevědomosti je síla), ale musíš nás brát s rezervou, jsme malí, mladí, rovoltujicí... Co odpoví Bůh?

Adam_G
20. 01. 2004
Dát tip
Myshak Věnuji Ti tento krátký rozhovor. Malé dítě: Proč jsi Bože dopustil smrt dětí ve škole, na kterou dopadla bomba? Bůh: Protože jste mě ze školy vyhnali.

Myshak
12. 01. 2004
Dát tip
Adam_G: Spíš by měla tvá otázka znít, co chce a nechce stihnout. A to co záměrně nechce stihnout, je vidět každý den v televizi (zjednodušeně řečeno).

Adam_G
05. 01. 2004
Dát tip
Snad všichni mají rádi své vášně. Myshak Jenom by mě zajímalo, jak víš co Bůh stihne a co ne.

pozorovatel
01. 01. 2004
Dát tip
To první ujde. To druhý už ne.

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
Lancelott mi odvál (nebo vyfoukl?) slova... :)

Schwalbe
19. 12. 2003
Dát tip
Ta první věta mi zní jako výmluva, jako snaha ohlušit vlastní svědomí, které křičí, že to tak není. S těmi vášněmi souhlasím. Jenže vzdát se jich to není tak lehké, pokud to člověk myslí vážně, tak trvá moc dlouho, než se jich zbaví. Ze dne na den to nejde.

Movsar
19. 12. 2003
Dát tip
bůh?

Lancelott
19. 12. 2003
Dát tip
Mám rád své vášně...žiji pro ně...a hlavně díky nim:o)

adrift
18. 12. 2003
Dát tip
nezbývá než souhlasit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru