Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sbohem

19. 12. 2003
3
2
6754
Autor
Breto

Pro mou krásnou, drahou, ztracenou Pavlínku...

Proč mé srdce pláče,

nepřemůžu svoje city.

 

Klidně mě opusť,

jen žij s pocitem,

že tu někdo byl!

 

A prosím věř mi,

když říkám,

že Tě Miluji!

 

 


2 názory

Sirius
21. 12. 2010
Dát tip
Tak co, zabralo? Nejlepší je prostředek! :)

Sirius
21. 12. 2010
Dát tip
Tak co, zabralo? Nejlepší je prostředek! :)

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
Víš...asi takhle...ono ztratit někoho, koho máme opravdu hodně rádi, dost bolí, a ještě k tomu, když ten dotyčný umře...smutnit proto je přirozený, ale v mezích...on život jde chtě nechtě dál a život je proto, aby se žil, ne aby se probrečel... Pokud píšeš báseň někomu, kdo už tu není a koho si milovala, tak by podle mě měla raději zůstat v šuplíku a ne být vystavována kritice...protože pak se pod tím hádat myslím bolí eště víc a to snad není zapotřebí...

Er
26. 07. 2004
Dát tip
proč jen si lidé, kteří k sobě zřetelně mají tak blízko, proč jen si tolik ubližují ... a zrovna když by k sobě mohli mít nejblíže, když jim není dobře, ubližují si nejvíce... přece docela zjevně tu všichni stojíme o kontakt s druhými ... nebýt sami, najít se v druhých ... a místo toho tu svět, místo svaté, przníme siláctvím

Breto
23. 07. 2004
Dát tip
Díky..moc..

Ty se tedy opravdu přemáháš... nestačím se divit... škoda, že nejde vyjádřit to pohrdání...

není vůbec zač, Breto... :-)

tak to tady tak čtu a můžu říct, že je mi z toho zle.. o co jde sleeping, to jsem dávno přestala chápat.. myslíš si snad, že jen to, co píšeš Ty je naprosto dokonalý a bez jakýhokoli kazu a jen Tvá dílka jsou prostě uchvancancující?? tak to jsi ale na omylu.. zkus občas zapřemýšlet nad tím, jak se k druhým chováš... Já jsem si Tě ještě do teď vážila.. Tebe i Tvých kritik vůči mě, protože mi občas připadaly, že jsou na místě.. Ale tohle ne... Trochu přemýšlej... a k tomuhle dílku.. Té bolesti tak nějak rozumím... *t*

sleep a vidíš.. to je přesně to , co říkám,.... nedokážeš nic jiného, než urážet a to je ubohost...

cítíš se asi hodně jako borec, co? tohle nemá smysly.. nejhorší chvíle v životě je srážka s....

Gamine
08. 01. 2004
Dát tip
seš kráva sleeping beauty

Breto
31. 12. 2003
Dát tip
to zklamany: diky moc a diky za pochopeni...

zklamany
29. 12. 2003
Dát tip
Každý čloěk má právo vyjádřit své pocity a jestli ti to takhle pomáhá,tak nikoho neposlouchej a pust to ze sebe ven.Jak rád bych ze sebe umněl vykřičet a vypsat všechnu tu bolest co v sobě nosím.A piš dál a dík za dílko-ne za dílko,ale za pocity,které mi pomohlo uvolnit.A o to přece jde,ne?Bez ohledu na stylistiku,formu,suchy pragmatismus a snahu ukazovat se jako poeta.Jsme lidé a máme své pocity a zpusob jak je dáváme najevo je různý!

zklamany
29. 12. 2003
Dát tip
Každá kritika má své meze a pamatuj si,že trochu porozumění asoucitu by ti neškodilo paní Dokonalá! A taky platí kdo je bez viny at hodí kamenem a ty to kolem sebe mrskáš jako kulomet.

zklamany
29. 12. 2003
Dát tip
Každá kritika má své meze a pamatuj si,že trochu porozumění asoucitu by ti neškodilo paní Dokonalá! A taky platí kdo je bez vi ny at hodí kamenem a ty to kolem sebe mrskáš jako kulomet.To je pro sleeping_beauty

smrt_666
23. 12. 2003
Dát tip
chicht

Haluska
23. 12. 2003
Dát tip
hmmm

Krel
22. 12. 2003
Dát tip
klub..

smrt_666
22. 12. 2003
Dát tip
haloooo

Breto
22. 12. 2003
Dát tip
Krel:.....díky....

Breto
22. 12. 2003
Dát tip
smrt_666:....anooo....

Sarina
21. 12. 2003
Dát tip
Hej,poradne neznam ni jednu z vas,ale mam pocit sleeping-beauty je zlehynka mimo misu.A propo:dobre dílo je jen to co vyvolává reakce!!!Jaké to svedcí o rázu díla,ctenári,pocasí a tom co bylo k snidani...

Sarina
21. 12. 2003
Dát tip
To co hlasas je parada,vsecko vim,mame se dobre neni si na co stezovat. Ale to posledni co bys mela je nekoho soudit...potom sama zrazujes cim chces byt a nejsi nic,ani to cim byt nechces,ne?

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
já mám z písmáka občas pocit, že lidé nedělají nic jiného, než že se rozcházejí, aby o tom mohli psát pořád ty samé básně... :)

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
pro sleeping_beauty: Ráda bych jí to řekla a ani nevíš jak moc...bohužel kdo už není, neuslyší...:(

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
pro sleeping_beauty:...mysli si co chceš...moje Pavlínka je mrtvá a je snažím se s tím vyrovnat..mě to trochu pomáhá..a je mi jedno co mi kdo tady k tomuto napíše...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
pro sleeping _beauty:....nikde sem nezaškrtávala že bych chtěla kritiku.....ale sem ráda,že si to četla... už ti někdo řekl,že umíš výborně vydeptat atp...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
pro sleeping_beauty:...fajn...tak mi napiš jaxe odhlašuje autor z písmáka ... všechno tady smažu a půjdu si svou cestou...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
kéž bych byla uražená.... ztratila si už někdy něco co bylo pro tebe celej svět?

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
no vidíš...až se ti to někdy stane pochopíš... ale nepřála bych ti to... já už nežiju...pouze přežívám jaxe dá...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
sleeping_beauty: ale já to teď tak nevidím..chci,ale nedokážu to...ta bolest je moc silná...Spíš mě napadlo, že sme tady jen za trest..

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
jo a proč umírají dobří lidi,kteří sou šťastní,že žíjí...a že hajzlové co vraždí atp... sou stále tady? a taky...můžeš si tady zkritizovat jakékoli moje dílko,ale mě neznáš ani trochu..nevíš jak žiju...je pravda,že je to lepší než v Nigérii....mě však vynech... fajn ze začátku pomůžu tobě...hned jak zjistím jaxe odsud dostat udělám to a uvolním ti aji ten vzduch,vodu potravu... dík za pokec,kterej tady neměl co dělat a měly sme si o tom pokecat na pokecu...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
Krásnej den?...díky,ale to neprojde...podupala si to poslední na čem mi záleželo... však Pěkný svátky...a opatruj se...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
Až poznáš co je dno...zjištíš,že dno by bylo pro mě záchranou...Nemám už ani to dno.. Ciao

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
Fajn ...tvůj názor...beru...každej se vypořádá s věcima po svým..promiň,že to neumím líp...myslela sem že mi to pomohlo...díky tobě sem poznala,že ne...naivitu si mi mohla nechat.. když mi umřela babička...bylo to u mě podobný jak u tebe s dědou... když mi umřela Pavla ... je to jiný ... byl to člověk se kterým sem chtěla ztrávit zbytek života...jí bylo teprve 23...a nezemřela ani přirozenou smrtí, prostě ji jeden hajzl zabil... Furt se mi nedaří přijít na to jak odhlásit autora,ale brzy na to přijdu a už tu nebudu otravovat...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
drsnější?...uff je na čase se rychle odhlásit...toto si nezasloužím,jen sem to chtěla jako vzpomínku a ne aby mě to přivedlo do hrobu...díky za kritiku...apoň vím,že stojím za hovno a nezasloužila sem si ani Pavlínku...

Elyn
20. 12. 2003
Dát tip
kdo je Pavlína?

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
ani ne...píšu tady jen co cítím... jo kdyžtak sem hlupaČKA....

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
pro Elyn....Pavlínka?....Pavlínka je moje milovaná,mrtvá přítelkyně...

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
pro sleeping_beauty... :) máš u mě bod...podařil se ti na mé tváři místo slz vykouzlit i úsměv...

Elyn
20. 12. 2003
Dát tip
...jo, tak to je asi hodně bolavé... ona ti nevěřila, že ji máš ráda?

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
ale věřila....jen je to tam tak napsaný... to je jak v té sloce před tím....žij s pocitem...ale nemůže,páč nežije... je to jen dílko,které mohlo být lepší...

Elyn
20. 12. 2003
Dát tip
jo... (a zkusíš na něm ještě...?)

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
raději ne....bojím se že by to dopadlo ještě hůř...

Elyn
20. 12. 2003
Dát tip
Kouknu na tvé další.. Ona velká bolest a smutek někdy nebývá moc dobrým veršotepcem... Jak moc se čověk snaží to ze sebe dostat... tak občas se snaží až moc.. až nakonec to zní nevěrohodně.. hlavu vzhůru.. A myslím, že mazat se je blbost... Můžeš se tu hodně naučit.. ;)

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
aji moje ostatní stojí za prd...raději už budu jen číst...psát už ne...

Elyn
20. 12. 2003
Dát tip
:) ... neházej flintu.. ok?

Breto
20. 12. 2003
Dát tip
jestli si četla ty další...hodila by si tu moji flintu dál než já...

Rýmař
19. 12. 2003
Dát tip
Těžkostí jest přijmouti Sbohem, sic štěstí čeká za dalším rohem, a tak už neplač, obejdi smutek, neplakej za to, že "Anděl"! Neboj, určitě na tebe nezapomene a pak si spolu třeba někdy pokecáte o tom, jak Vám spolu bylo dobře a Bůh ví, co ještě:-)

Rýmař
19. 12. 2003
Dát tip
sorry, v tom posledním řádku verše má být na konci ještě "utek"

Breto
19. 12. 2003
Dát tip
dík....podařil se ti na mém obličeji vykouzlit úsměv...

Rýmař
19. 12. 2003
Dát tip
A o to mi jde - rád pomáhám lidem ze špatné nálady!!! Největší odměnou je mi totiž to upřímné DÍKY.

Breto
19. 12. 2003
Dát tip
.........:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):).........

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru