Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

John_Ceder je idiot

19. 12. 2003
0
0
2990
Autor
Karel_Letoun

\\\"Autor\\\", který si říká John_Ceder je idiot.

Je to sprosťák a chudák, byl bych rád, kdyby si mě nevšímal, ale on stále otravuje.

Proto mu tímto způsobem sděluji : NEVŠÍMEJ SI MĚ !!!!


John_Ceder
08. 01. 2004
Dát tip
o.k. Tak já na něj teda kašlu.. Ikdyž bych mu nejradši něco napsal, ale on by mě to zas vrátil a tak dále.. Když to po mě chce žena a jen kvůli nim jsme na tomhle světě nebo aspoň já jo. Co si myslí Karel Letoun mě nezajímá a vy ostatní si udělejte svůj názor, materiálu na to máte dost.. Tímto jsem s Karlem Letounem skončil, ať si o mě píše cokoliv, nehodlám se k tomu už vyjadřovat.. Snad kdyby to bylo něco pozitivního:-)

John_Ceder je opravdu idiot. Nechá se vyprovokovat a nevídí, že si z něj dělá blázny. Už mě ten blb nebaví.

Krel
06. 01. 2004
Dát tip
Boha jeho:-)

John_Ceder
06. 01. 2004
Dát tip
Jo jasně jsme jedna a tatáž osoba! A podle mě jseš spíš 13 letá holka, než autocad designer. Nechápu proč reaguješ na nějakou stupidní hádku, která nemá s literaturou nic společnýho. Místo toho abys radši plnila záměr tohodle serveru. Hlavně, že všichni nadávaj jak je všude komerce, bulvár atd. a pak si stejně každej přečte dílo: John_Ceder je idiot a přídá svoji vtipnou kritiku! John Ceder

John_Ceder
06. 01. 2004
Dát tip
Jo jasně jsme jedna a tatáž osoba! A podle mě jseš spíš 13 letá holka, než autocad designer. Nechápu proč reaguješ na nějakou stupidní hádku, která nemá s literaturou nic společnýho. Místo toho abys radši plnila záměr tohodle serveru. Hlavně, že všichni nadávaj jak je všude komerce, bulvár atd. a pak si stejně každej přečte dílo: John_Ceder je idiot a přídá svoji vtipnou kritiku! John Ceder

Blbe, já si můžu posílat co chci a komu chci. A nevšímej si mě, ty ironickej chudáku.

Blbe cedre, já žádný literát nejsem. To jenom blbec si to o sobě myslí. A jseš zakomplexovaný nevzdělanec. Utíkej před sebou sám !

John_Ceder
29. 12. 2003
Dát tip
Hlavně, že jsi mi nezapoměl poslat avízo!!! říká ti něco ironie?

John_Ceder
28. 12. 2003
Dát tip
Jseš zasranej zakomplexovanej úředníček. Nechápu, jak se můžeš takhle chovat. Jednou na to doplatíš a nebo třeba přijdeš na to, že sice můžeš machrovat, dělat cokoliv, jen aby ses někomu zalíbil nebo tak něco, ale před sebou samým neutečeš!!! Tady je na oplátku můj citát: Cesta ke štěstí vede přes upřímnost k sobě samému. Kdyby to někoho zajímalo, jak já si všímám pana literáta Letouna(ježiš to sou slova). Tak veškerá naše konverzace je k nalezení pod dílem Idioti v sekci Miniatury(to je jako, když to píše sám život). 2 katugiro hlavně, že je sranda, co? 2 sleeping beauty já se ti divím.. 2 Elyn tvému příspěvku nerozumím..

A já si zase myslím, že blbá seš ty a to velmi.

Jseš stejnej idiot jako ten Ceder. Proč do toho taháš můj věk, Prahu a moje povolání? Starej se o sebe a mě nech na pokoji, ty inteligente duševně na výši.

Krel
22. 12. 2003
Dát tip
mno..to je slabota...

Ty krasavice inteligentní, hlavně že nelezeš někomu krkem ty. A jestli si myslíš, že nejsi trapná, tak si to mysli, mě je to jedno. Nevšímej si mě, dej mě pokoj, piš si svoje veledíla a mě nech žít.

katugiro
20. 12. 2003
Dát tip
pro někoho (katugiro), kdo neví, o co jde, má to dílo alespoň originální název :)

Elyn
19. 12. 2003
Dát tip
Asi jsi mu, Karle, padnul do oka... Bych si tak myslela. Hezký Vánoce...

Dero
19. 12. 2003
Dát tip
Heh ... tak dobře jsem se už dlouho nezasmál. :o) Chování třiatřicetiletého úředníka z Prahy Karla_Letouna je za sebe vypovídající ... (+/- 11 let duševně, nikoliv více) ;o) Nic proti Praze nemám, ale pokud je tohle obraz klasického pražského úředníka ... no potěš. ;o) s_b: Není nad angažovanost, že ano? Souhlasím. :o) Elyn: Jsi dobrý diplomat ... ;o) Hezké Vánoce vám všem ...

Seregil
19. 12. 2003
Dát tip
Chm.. tak to jo... umělče...

_kxk
19. 12. 2003
Dát tip
No jo mužský.....:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru