Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má milá.

21. 12. 2003
3
0
1172
Autor
Hans_111

 Máš hlavu jako růže květ

každý mohl by jí závidět.
Máš tělo jako víla,
chtíc abys se mnou byla.
Máš nohy jako laň.
A všechny šaty Ti sluší,
když to vidím, červenají se mi uši.
I chůzi máš ladnou,
však růže za tebou vadnou,
je to proto, že Tě uvidí
za svou chudou krásu se stydí.
Jméno tvé je krásné.
Ty nemáš žádnou chybu.
Já budu Ti psát básně dokud nezhynu.

Jeheheman
21. 12. 2003
Dát tip
Díky za pobavení, dávám tip za legraci:o)) hi hi hi:o)))))) Vážně to asi myšleno nebylo:o *

Dero
21. 12. 2003
Dát tip
Inu ... nováček ... slabší básnička (ale od srdce - a to se cenní). :o) Vypracuješ se, každý nějak začínáme. Začni třeba tak, že si přečteš zdejší básníky a hned uvidíš, kde chybuješ. ---- "je to proto, že Tě uvidí za svou chudou krásu se stydí." -- melodika Bylo by lepší: "je to proto, že Tě uvidí svou krásou chudou se zastydí." "Jméno tvé je krásné. Ty nemáš žádnou chybu. Já budu Ti psát básně dokud nezhynu. " -- rozdělení do veršů (řádkování) ... lepší by bylo: "Jméno tvé je krásné. Ty nemáš žádnou chybu. Já budu Ti psát básně dokud nezhynu."

Dero
21. 12. 2003
Dát tip
Ale no tak ... Jehehe ... :o))

Jeheheman
21. 12. 2003
Dát tip
Já jsem si nemoh pomoct to sluší-uši mě dostalo:o))) a pak nedej tipa:o)

Dero
21. 12. 2003
Dát tip
To je taky pravda ... zde je vidět moje psychická odolnost, protože jsem dokázal odolat pokušení. :o)) (mě dostalo více věcí :o))

Vinki
21. 12. 2003
Dát tip
slabe a hlavne hodne levne verse slusi/usi; byla/vila; ladnou/vadnou, jiste citis sam, ze to neni ono kdyz pises basen, muzes se rozepsat, uvolnit a klidne psat i nesmysly, pokud je vidis... pak basnis, nepises krecovite texty je sice fajn, ze je uprimna, ale tohle nestaci :) zbytek viz. Dero pro zacatek ti take doporucim, aby sis prosel mistni Basniky, nekteri z nich pisi naprosto krasne, vsak uvidis pis, cti jine, pis, cti a zase pis :)

Seregil
21. 12. 2003
Dát tip
Víceméně napsáno, ani já neměl snadné začátky....

studanka
21. 12. 2003
Dát tip
miloučké... Seregil:... a ty konce...:-)

Seregil
21. 12. 2003
Dát tip
ale no tak studanko moje plyšová......(-:

Elyn
21. 12. 2003
Dát tip
žádná ženská nejni krásnější než růže, za tím si stojím:) tak - k dílu......psáno s citem a zanícením, což dílu uškodilo, protože - rýmy jsou hodně školní, ryytmus pokulhává + patos až na paty... nevzdávej to, hlavně piš...;) Hezký Vánoce..

MCMLIII
21. 12. 2003
Dát tip
hezká a kvalitní básnička do památníčku - pro dívku, do které jsi platonicky zamilován

katugiro
21. 12. 2003
Dát tip
dílko ať si zdrbnou ostatní, není to těžké... Elyn: poznal jsem dost takových, které byly/ jsou krásnější! Také si za tím stojím :)

Elyn
21. 12. 2003
Dát tip
katugiro: dobrá :) prát se ale nebudem, ne.. ;)

Catherine
21. 12. 2003
Dát tip
ten Anonym9 jsem já, promiň, pořád se zapomínám přihlašovat a pak to takhle vypadá:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru