Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umřela ...

Výběr: Print
22. 12. 2003
11
1
4539

Umřela ...

 

Já nezmoh se na nic víc ,

než sbohem , měl jsem tě rád ,

říct...

 

Umřela ...

 

Já se v koutku duše smál ,

už nemusím doufat , teď  jsem

král ...

 

Umřela ...

 

Chybí mi  , já ji miloval,

byla tou součástí, které jsem

litoval ...

 

Umřela ...

 

A já zjistil , že zahynul jsem s ní,

zemřela má víra,

ale já věděl , že umřela ,

aby se znova narodila ...


1 názor

marrpa
28. 07. 2007
Dát tip
Hezký. má to svoje kouzlo

Blackened
24. 06. 2004
Dát tip
Líbí se mi stručnost a jasnost jednotlivých slok. Schematická grafická forma básně (tedy výrazné bezpatkové písmo, kontrast červenáXčerná) dotvářejí dojem a uzavírají báseň jako celek. Drobné vybočení z formy počtem veršů v závěrečné sloce tento celek trochu narušuje, ale to je jen můj dojem. K debatě výše - nechápu, jakou roli hraje v umění, a v poezii především, věk autora. Rimbaudovi bylo také jen patnáct...

Držím ti palce. A taky k tomu, abys časem mohl psát i o veselejších prožitcích.

Simona
27. 03. 2004
Dát tip
Tohle je pěkně zpracované...;o*t

Print
03. 01. 2004
Dát tip
........* !

Lyryk
26. 12. 2003
Dát tip
každý, kdo se tu pokouší obnažit svou mysl je tak trochu hrdina, ale poezie je pouhou tenkou nití přežívání toho nejsdělnějšího, nejpravdivějšího a múzami obdařeného krásou; někteří, včetně mne, se zde domnívají, že o té niti něco vědí, na to se nemá cenu zlobit, ale zkusit se i zamyslet nad smyslem uspořádání myšlenek do tvaru a výrazu, ne jenom sdělit - popsat; to je ta nelehká cesta, kterou většina opustí či vůbec nenalezne...

Cheeky
26. 12. 2003
Dát tip
paranormality: třeba k vánocům ;o)

Děkuju , to byla krásná kritika ... k Vánocům , že ???

Irvinia
24. 12. 2003
Dát tip
porozumíte...... Že né vždy je přemrštěné sebevědomí na místě...........

A to mam jako sklopit hlavu a říct : ano , napsal jsem to hrozně ... ? Jistěže si z každé kritiky tady něco vezmu ...ale sebevědomí kvůli tomu nemusí poklesnout pod nulu ...

Elyn
24. 12. 2003
Dát tip
myšlenka dobrá, ale ten konec... bych nějak ještě doladila.. a vychytala mezery před čárkou atd. k diskusi tady...:) para - ty neztrácej víru..;)

Cheeky
24. 12. 2003
Dát tip
paranormality: máš to krásně napsaný a dal si do toho kus sebe.. hele ať si Irvinia kecá co chce, na věku nezáleží a jako debil se může chovat každej v jakýmkoliv věku.... se mnou se taky život nemazlil a myslím že když mi v deseti umřel táta tak sem si prožila něco co mnozí zažijí až v hluboký dospělosti... a často se s tím nevyrovnají tak jako já teď.. tady nejde o sebevědomí, Irvinio, když na to někdo má a dokáže napsat takovýhle silný dílko (silný myslím v podtextu, když se nad ním zamyslíš )možná že se může povyšovat i nad mnohýma dospělýma...

Cheeky
24. 12. 2003
Dát tip
ještě sem zapoměla na tip :o)

Vinki
23. 12. 2003
Dát tip
posledni strofa to poslala nekam do prumeru... skoda...

Seregil
23. 12. 2003
Dát tip
Mám stejný pocit jako Vinki, ta poslední to hodila jinam.... neříkám, že úplně mimo, ale jinam.... není dodržený rytmus.. jen tou poslední.... Ale celkově je to procítěné... líbí*

Kdybych tu poslední nechal ve stejnémrytmu , asi by to mělo otevřený konec a působilo to tak nějak nedokončeně ... Jinak děkuju a přeju krásný svátky ! ! !

Seregil
23. 12. 2003
Dát tip
Taktéž přeji... Nevím ... možná ano, možná ne....

Irvinia
23. 12. 2003
Dát tip
Hm.nevidim na tom nic extra......hezký svátky........ muhehe

Přepisuješ každou kritiku , kterou ti někdo napíše pod tvé dílo k dílu kritika??? Tobě taky ...

Vinki
23. 12. 2003
Dát tip
ja bych rekl, ze urcite nemelo, ale co.... sou Vanoce :)

Irvinia
23. 12. 2003
Dát tip
Víš, chlapče, na patnáctiletýho zmetka máš docela dost vysoký sebevědomí...... Myslím, že by ses měl krotit..... Jinak Tě nehezkým způsobem zkrotí někdo jinej...... Ber to jako radu do života....... A ne nepřepisuji, udělalo to na mě takový dojem:c)

Irvinia :Začínám se bát ... Já už mám za sebou docela dost prožitýho ...Asi bys to na patnáctiletýho zmetka ani neřekla !!! Ono by si stačilo přečíst si pár mých dílek - to je napsanej můj život !!! A krotit v čem ??? Neberu rady do života od někoho , kdo je mi po prvním setkání ( a to jenom po i-netu) krajně nesympatickej ... Promiňte , paní Dospělá ...

Irvinia
23. 12. 2003
Dát tip
Ech..... no ještě že sis napsal vážnou kritiku pod své dílo...... Hošane měl by ses krotit ve svej suverénosti, nebo Ti život dá tak pěkně po držce, že budeš v dlaních jen jako mazlavou hlínu svírat, to co Ti z ní zbude....

Dero
23. 12. 2003
Dát tip
Heh ... musím se usmívat nad arogancí na jedné straně a nepatřičnou ješitností na straně druhé (Irvinia x paranormality), nicméně si nemyslím, že by se něčím vylučovalo spojení "být mladý" vs. "být protřelý životem". A propos, se mnou se taky život nemazlil a to jsem jen o pár měsíců starší než paranormality, a viděl jsem "dospělé", kteří se chovali tak neskutečně naivně, až mi jich bylo líto. Toliko k diskuzi. K dílku - příliš mne neoslovilo. Tečka. Nicméně jsem si jen zběžě prolétl pár Tvých jiných děl a myslím, že některá z nich mne osloví až běda.

Dero
23. 12. 2003
Dát tip
avi

Irvinia
23. 12. 2003
Dát tip
Hmmmm........... až vyrostete..............

Irvinia
23. 12. 2003
Dát tip
Hmmmm........... až vyrostete..............

Dero
23. 12. 2003
Dát tip
To by mne zajímalo, co tak převratného se stane, až "vyrosteme" ... ;o)

DwainDibley
22. 12. 2003
Dát tip
Moc se mi líbí, ta úprava se do toho velmi hodí. Povedené, tip*

sidonia
22. 12. 2003
Dát tip
taky líbí, *t

meanka
22. 12. 2003
Dát tip
ja se pridavam :) t*

Rowenna
22. 12. 2003
Dát tip
zajímavá forma.

adrift
22. 12. 2003
Dát tip
pěkná. líbí se mi to jak končí každá sloka. (T) a zasloužený

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru