Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Madona

23. 12. 2003
5
1
2104
Autor
Kakabus

Přecejenom jsou důvody proč žít...

Jednoho sychravého rána jsem jel vlakem a měl jsem stejně sychravou náladu, z ničeho nic jsem si všiml, že vedle mne přes uličku sedí slečna, taková princezna hippie. Měla velký bříško - čekala mimčo a mě to v tu chvíli připadlo strašně krásný, jak tam tak seděla, zlehka se usmívala a troufám si říct, že byla šťastná - dokonce mi připadalo jako by na chvíli i vysvitlo slunce a svými paprsky zvěčnilo její krásu - měl jsem obrovskou chuť přijít k ní, položit jí ucho na její bříško a poslouchat co tam ten prcek dělá, vzpomněl jsem si taky na kamarádku, které tragicky zahynul blízký člověk a snažil se pochopit život - nepochopil jsem ho, ale pochopil jsem to, že je někdy lepší nesnažit se pochopit něco, co nám má být navždy skryto...

1 názor

ondrech
03. 04. 2004
Dát tip
Díky, konečně někdo, kdo se kouká po klubech, který mu nejvíc sedí. Býval bych tě přijal dřív, ale oni tu administraci maj tak blbou, že se mi to neukáže, že se ke mně někdo hlásí.

Kakabus
02. 04. 2004
Dát tip
Promiň, tohle se tě asi dotkne, ale jakej klub máš na mysli ???

Kakabus
02. 04. 2004
Dát tip
Ááá, už vím která bije....nu, věci z donucení ani "jen tak" nedělám...chtěl jsem do tvého klubu, poněvadž jsem z Brna a okolí, mám rád filosofii a dobrej japonskej čaj...toť vše :o)..maj sa...

ondrech
01. 04. 2004
Dát tip
krásně řečeno. A jen bych se chtěl zeptat - v mém klubu seš z donucení nebo jen tak? Ptám se všech, tak se nediv.

Armand
29. 12. 2003
Dát tip
tohle je moc hezké.. a pravdivé *

Andulka
23. 12. 2003
Dát tip
mile receno...:-)

krásný

třeba si to právě teď pochopil ... ale to by nedávalo smysl ... no nic *

komedie
22. 12. 2003
Dát tip
zvláštní

melancholik
22. 12. 2003
Dát tip
příjemné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru