Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

život (můj? váš?)

25. 12. 2003
2
1
2070
Autor
melancholik

Život je jako hra, jejímž vítězem není ten, co získal nejvíce, ale ten, který nejvíce dal.

1 názor

hm, teraz mi to pripomenulo JUMANJI, videl si to? Ja keď som bola malá, pozerávala som rozprávky;) a teraz nedávno som videla aj ten film;)

Okukujici
03. 04. 2004
Dát tip
dobrý, spořádaný život a tak? to neznamená šťastný. Vybrat si správně, komu dávat.. dostaneš vždy něco na oplátku hra. To bych si přála. musí být vůbec někdo vítězem? jde to?

pozorovatel
23. 01. 2004
Dát tip
katugiro - Ale víš. A dokonce celkem dost.

melancholik
28. 12. 2003
Dát tip
ok, ale za to už já nemůžu :-(

melancholik
28. 12. 2003
Dát tip
dokud není konec hry, není vítězů :) hledej dál, já už potkal lidi, kteří opravdu rozdávají, chytl jsem se jich a už nehodlám pustit, protože být s nimi je opravdu úžasný :)))

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
což je paradox neboť kdo nejvíce dá, nejvíce tím získá a jsem tam kde jsme byli (nevíme zas nic :) )

Andulka
27. 12. 2003
Dát tip
ale vime katugiro...:-)...fakt je, ze tohle vsechno jsou zname veci....ale fakt taky je, ze bychom si je meli casto pripominam, aby nam zustali v podvedomi na povrchu, abychom se jimi mohli denne ridit..:-)

lenty2
27. 12. 2003
Dát tip
když vítěz je ten, kdo nejvíce dal, pak vítězím neustále, díky své naivitě a víře v něco dobrého, dneska už kždý spíše bere... ale sama většinou nezískám nic, protože každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán...

snoof
27. 12. 2003
Dát tip
hezký, ale v praxi nefunguje

lenty2
26. 12. 2003
Dát tip
pak mě ale neustále vítězit netěší, taky chci někdy prohrát :o) ale ty jsi můj soukromý vítěz a moc nezpychni :o)

melancholik
26. 12. 2003
Dát tip
copak pořád jen vítězíš?? :) láká mě zeptat se zdali vítěz dostane také nějakou cenu..? :))) budu se snažit nezpychnout... ale po tak krásné pokloně to bude těžký boj :-P

Vinki
25. 12. 2003
Dát tip
vzdyt tohle rika snad od nepameti, takze to pravdou byt musi...

Andulka
24. 12. 2003
Dát tip
v zivote neni dulezity cil, jako cesta k nemu...:-)..kezky si to rekl..:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru