Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To be or not?

24. 12. 2003
2
0
2756
Autor
Raspberryk

Je to překlad básničky v japonském stylu, napsané Rusky spisovatelem B.Akuninem, a to v rámci detektivního románu.

 

***

Být či nebýt -

Toť hloupa otázka, pokud

Jsi byl aspoň jednou šťastný.

***


Co je to za jméno B. Akunin ??? Asi bych přihodil to jsi ještě na druhej řádek... nebylo by to lepší? Jinak pekný... t

Delphy
06. 05. 2004
Dát tip
aha, takže úplně stejný :-)) pěkné, díky. Napsal jsem nějaké básně rusky, nechceš je odborně prohlédnout? :-)

Delphy
06. 05. 2004
Dát tip
..kdyby ses náhodou dívala, tak je to Cizinec, ale jsou tam chyby, už je mám opravený, ještě jsem je nepřepsal, spíše by mě zajímalo, jak to působí. Díky :-)

Raspberryk
20. 04. 2004
Dát tip
Tady je ten original: Быть или не быть - Глупый вопрос, если ты Хоть раз был счастлив.

Jo, pošli to Hamletovi :)

Delphy
05. 03. 2004
Dát tip
variací na Hamleta může být nekonečně mnoho.. je to asi věčná inspirace pro duši *pěkné, ještě originál :-)....* *.*

Splouch
28. 02. 2004
Dát tip
K tomu není co dodat! V jednoduchosti je krása.

Vyjan
05. 02. 2004
Dát tip
Originál by nebyl k mání? Takto se nedá překlad posoudit.

Raspberryk
07. 01. 2004
Dát tip
S.B., ptala jsem si na to "to" Angličanku, řekla, že bez něj je to lepši!

popel
31. 12. 2003
Dát tip
Rozhodně být!!

Lee
29. 12. 2003
Dát tip
jo...

Vinki
25. 12. 2003
Dát tip
s_b: jsem Vinki, ale budiz Ti odpusteno to "to" tam, podle meho, nutne neni :)

Vinki
25. 12. 2003
Dát tip
to mas mozna pravdu, ale prejmenovavat se nebudu - nikdy jsem si nezakladal na svalech pestovanych na ukor mozku... :) a priste posli avi, abych vedel...

Vinki
24. 12. 2003
Dát tip
spravne to je tusim "to be or not to be" jinak je to pekne, pravdive a tak dale :)

Raspberryk
24. 12. 2003
Dát tip
O poslední to be jsem to zkrátila schválně, aby to nebylo příliš klasické :-)))

Vinki
24. 12. 2003
Dát tip
:) v tom pripade nic nenamitam a tu poznamku cti az od druhe poloviny :) Stastne a vesele...

lenty2
24. 12. 2003
Dát tip
dokonalé, začíná se mi tu zase líbit :o))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru