Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic...

24. 12. 2003
1
0
1444

Postřeh...jediná věc která mě mezi svátky napadala...a nervy hrály a hrály na mou trpělivost...přesmutná to byla píseň..

S úsvitem a prvními paprsky slunce připlouvá nová naděje....
...s tmou a hvězdami ji smutek zabíjí...a nejenom ji...

Milly
22. 04. 2004
Dát tip
Všechno jednou pomine...

tibbaR_etihW : cit... Mrtvé srdce nebolí.. takže se s nadějí asi nikdy neskloubí..

Až se s nadějí skloubí cit, pak teprve pochopíš, že život, láska a vlastně všechno je pomíjivé, neuvazuj se naprosto pevně, život není a nebude takov, jaký si ho vysníme..........

Až se s nadějí skloubí cit, pak teprve pochopíš, že život, láska a vlastně všechno je pomíjivé, neuvazuj se naprosto pevně, život není a nebude takov, jaký si ho vysníme..........

Pisces
11. 01. 2004
Dát tip
Kastel&Elyn: Cítím totéž, snad správně :) avi PS

Matyjustin
03. 01. 2004
Dát tip
to puzení něco sdělit... :o) ano spíš sdělení, než báseň, ale ostatně, proč ne :o)

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
to, že Tě něco napadne, ještě neznamená... ale asi máš k publikování důvod, tak jo :)

Elyn
25. 12. 2003
Dát tip
Kastel mi mluví tentokrát z duše..;)

Kastel
24. 12. 2003
Dát tip
...hlavně, že zetra zase vstane... ...a určitě jednou přežije i noc :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru