Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se blizit ke konci

25. 12. 2003
3
0
1541
Autor
Avonek

Tak to dopadne, kdyz me popadne deprese. Poslednim slovem je deprese pryc a ja si akorat rikam, co jsem to ZASE vyplodil

Zatímco čas Vánočni je, já tu sedím opět sám

 

dušička okoralá

bolest temná

budoucnost nejasná

důvod žít žádný

 

Děkuji všem , kteří mi dali najevo, že já jsem jim fuk

nechám Vás tu samotné

a pujdu tam, kde me někdo rád mit bude

 

Spálím všechna pouta a klidně můžu jít

 

 


Gebbeth
31. 08. 2005
Dát tip
Vzdor je nejsilnejsi u dna!

Avonek
04. 01. 2004
Dát tip
Deprese to je , presne ono, ten duvod je pouze uvnitr nas samych ..presne tak ..

Avonek
03. 01. 2004
Dát tip
Takze i kdyz je to proti tomu co bych chtel, tak jsem to upravil :) Dobrou chut Ctenari :)

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
no dobře, dobře, ale proč to publikovat?

Avonek
27. 12. 2003
Dát tip
Protoze basne jsou treba pro nekoho zdrojem myslenek a pocitu. A proc ne, nechci si nechavat pocity jenom pro sebe. To by bylo asi sobecke

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
ale když si říkáš "co jsem to zase vyplodil", tak mi to přijde spíš jako exhibicionismus než altruistický zájem probudit něco ve čtenářích určitě dobře víš, že na Písmáku jsou tisíce dílek, která mohou být zdrojem a přesto... jsme tu kvůli literatuře :)

Avonek
27. 12. 2003
Dát tip
Jasne, uz to chapu, to slovo "zase vyplodil" melo byt v uvozovkach ..nebyla to zast nad tim co jsem slozil ba naopak prave to podiveni, ze jsem to dokazal, neco opravdu vytvorit a publikovat :)

katugiro
27. 12. 2003
Dát tip
aha... tak v tom případě ano

Andulka
26. 12. 2003
Dát tip
no jo...pak se div, ze mas depresi, kdyz si sam a litujes se....musis mezi lidi...zavolej, pozvi je na veceri...zaskoc na navstevu... trochu pohybu a zajmu o druhe do toho umirani...:-)

hatlalinka
26. 12. 2003
Dát tip
Andulka: tahle rada byla dosti neetická...když o tom nic nevíš, je docela blbý radit...jinak fajn jinak je to celý dobrý, protože ti to beztak trochu pomohlo

dismorphia
26. 12. 2003
Dát tip
Nic, co už bych někde neviděla. Je to stojatá voda a příliš průzračná na to, aby mohla být zajímavá tím, co může skrývat.

Andulka
26. 12. 2003
Dát tip
hatlalinka: moje rada je minena sarkasticky, teda jenom ta prvni cast....s tim cerstvym vzduchem to by bylo mysleno vazne! Ja o tom vic nepotrebuji vedet, je to moje reakce na basen kde se autor lituje, ze je sam a nikdo ho nema rad a v prologu vysvetlil, ze ho chytila deprese! Deprese chyta obcas kazdyho z nas, a je treba ji okamzite vymytit. A divila by si se, jake treba pul hodina behani anebo hodinova prochazka muze s tebou udelat divy...:-). Takze si myslim, ze je to opravu mnohem lepsi rada, nez kdybych tu psala, jak tomu rozumim, jak s nim soucitim a jak mi je ho lito....

Avonek
26. 12. 2003
Dát tip
Jak si to tu ctu, je to zajimave konecne slyset nazory na moje dilka ..ale jak jiz bylo receno ( Dekuji Andulko) Tak je to pouze vplod deprese. Vazne nemam problem s tim si zit ve spolecnosti a tak. Pro me je tohle forma "jak si utopit" vlastni deprese. Nerad bych nekoho necim zatezoval a nebo mu zpusoboval Tohle je ta "nezna" forma Kazdopadne dekuji za Vsechny nazory, jsem rad ze si toto vubec nekdo precetl a je to pro me voditkem napsat sem prave ty pozitivni basne :)

Vinki
25. 12. 2003
Dát tip
kacky, carky ee? hmmm a vis, ze tohle neni nic prevratneho, ze? tohohle tady moc...

LuisaG
25. 12. 2003
Dát tip
To by nebylo rozumne.Cloveku neni vlastni se vzdat, ale bojovat...Proto je na svete takova zabava **dávám ti tip.Pekná teskna basenT***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru