Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kniha maličká IV.

27. 07. 2000
2
0
1289
Autor
Blinky

To be or not to be? (inspired by m.)

Chystal jsem jim pustit písničku od U2. Na stole před sebou měli text té písničky, ve kterém byla vynechána některá slova a ta právě měli během poslechu do textu doplnit. Jí do druhého odstavce, hned do řádky, která následovala po verších "we get to share it, it leaves you baby if you don´t care for it", napsal I LOVE YOU. TEACHER. Ten song pustil hned bez dlouhého procházení textu, nechtěl, aby na to přišla dřív než bude hrát hudba a všichni ostatní se budou soustředit na doplňování. Písnička tedy hrála a on to viděl v barvách, vividly, jak zvedá hlavu, dívá se na něj a vypadá, že chce říct "já tady mám něco jinýho", a on se na ni podívá a mrkne na ni, jako tenkrát na Kláru, chlapácky a světácky, a pak si přiloží prst na rty a lehce zavrtí hlavou, nic neříkej, a celým svým tělem, způsobem, kterým sedí, vyjadřuje a sděluje, po hodině na mě počkej, půjdeme někam ne věčeři, já platím a pak tě budu hrozně dlouho líbat na krku. Ale mezitím doznívá "... care for it" a její sousedka zvedá hlavu a říká poměrně nahlas "já tady mám něco jinýho!" (Milá neznámá, možná ti to, co za chvilku budeš číst, bude připadat lehce psychopatický, ale já prostě nemůžu najít jinej způsob, jak se s určitejma věcma vypořádat. Když někoho znám a on nebo ona mi pohne myslí, začnu jemu nebo jí hned v duchu psát dopisy. Jsem totiž dementním způsobem přecitlivělý... . No a teď se pohodlně usaď, protože vyprávění začíná...) O Magnetovi aneb Co se vypráví u indiánských ohňů U ohně, který plápolal uprostřed vigvamu, seděli tři lidé. Starý a moudrý náčelník Talks a Lot, jeho nejmladší vnuk Asks a Lot a jejich nepřítel-přítel White All Over His Body. - Dědo vyprávěj mi pohádku, žadonil Asks a Lot. - No dobrá tedy a kterou by jsi chtěl slyšet, zeptal se Talks a Lot svého vnuka. - Nějakou, kterou jsem ještě vůbec nikdy neslyšel, odpověděl Asks a Lot. - That´s a great idea! vmísil se do rozhovoru White All Over His Body. - Hm, zamyslel se náčelník, znám jednu, kterou jsem nikdy nikomu, a zdůraznil NIKDY a NIKOMU, nevyprávěl. Jmenuje se, pokračoval Talks a Lot, O Magnetovi. - Co to je magnet, dědo? podíval se zvědavě Asks a Lot, věrný svému jménu, na svého děda. - A magnet is a piece of iron which attracts iron or steel towards it, vysvětlil světaznale běloch. - Přesně tak, přitakal náčelník, přesně tak. Pak se zamyslel a pokračoval, a jěště lépe to pochopíš, až si tenhle můj příběh vyslechneš až do konce Až do úplného konce, dodal a začal vyprávět. (to be continued)
Skorpil
28. 07. 2000
Dát tip
napinas? uy se tesim na dalsi "=0

Klárka
28. 07. 2000
Dát tip
usadila jsem se pohodlně velmi a pak to bylo tak kratičké.... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru