Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hladová

29. 12. 2003
3
0
2047
Autor
Jolina

Tak tohle je jedna táborová, postřeh, možnost vyjádření, nápad...

                          Hladová              

                     

                    cinkáme ešusy

                    hliněný hrnek

                  našich přání

                    to stálé

                    životem

                  přejídání

             

                   19.11.2003


* Jo tak to znám. U nás chytřejší na začátku tábora část přídělu zakopávají, zatím co ostatní hodují a ke konci při všeobecném hladu z nedostatku prostředků opět vykopávají, hodnota jídla se samozřejmě s hladem zvyšuje závratným tempem. :o)

Jolina
30. 01. 2004
Dát tip
A řiď se dál!!!

Thurin
29. 01. 2004
Dát tip
U nás kdysi myslím, že na čtvtém táboře byl nápis: "Otesánku frajere, kdo zaváhá, nežere!" A podle toho jsem se taky řídil!!!

j_i_r_i_k
18. 01. 2004
Dát tip
Hlubší kritiku? Asi ne, na to nemám :)... Takové - je ten styl vůbec férový? Psát tak, aby si z toho každý něco vzal nehledě na autorův záměr? Asi se nad sebou budu muset zamyslet :)...

Jolina
18. 01. 2004
Dát tip
Žádná forma, prostě něco nového, takový nápad, asi už jsem to někdy psala...

MdF
08. 01. 2004
Dát tip
hezké! trošku mi to připomíná moji vojnu :)

Jolina
01. 01. 2004
Dát tip
Díky všem moc, to potěší!

Kratke, obsahove plne, krasne a povedene.

REDH0T
29. 12. 2003
Dát tip
Když jsem trpěl na táboře hladem, tak jsem takovéto poetické nápady teda nikdy neměl... :o)

adrift
29. 12. 2003
Dát tip
no my jsme na táboře jedli to co jsme si uvařili. já nejedl nic :) jenom guláš, do kterého mi spadl celý sáček pepře :)) jo a na táboře jsem byl jenom jednou v životě :))))

Jolina
29. 12. 2003
Dát tip
Jo, jo, pánové (předpokládám), to byste těch táborů museli poznat trochu víc, n¨ěco před deset. Ale neberu vám to, já jsem k tomu přičichla a tu vůni citím stále...:) Ale díky!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru