Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sháním jednu knížku.. pomůžete?

29. 12. 2003
0
0
8203
Autor
alina

PROSBA

Lidičkové dobří, právě se mi dostal do ruky úryvek z jedné dětské knížky ... a já zjistila - ó běda - že my ji u nás nikde v knihovně nemáme.

A jako správně ulítlá knihovnice jsem nesmírně zatoužila tuhle knížku mít.

 

autory jsou

Josef Brukner a výtvarník Radek Pilař

knížka se jmenuje

"Písnička pro sklíčka"

 

a vyšla v roce 1971 v nakladatelství Kruh

 

Je už poměrně staršího data, ale třebas se někde v nějaké zastrčené poličce u vás krčí. Ráda bych ji odkoupila, a kdyby ne, poprosím alespoň o zapůjčení.

 

mocky moc byste tím potěšili moji dušičku ;)

díky

*o* a.


Petr_Pan
30. 09. 2004
Dát tip
Přeji úspěšné nalezení - dík za inspiraci a doporučení :-)

Bebitka
31. 12. 2003
Dát tip
holky knihovniční: taky bych se přidala se svou prosbou do mlejnice... jako malá jsem měla knížku o lidech žijících na břehu Amuru v jurtách a nosívali vyšívaný chaláty... nebyly to snad klasický poládky, spíš něco jako přírodně-mytologický povídání... moc si to nepamatuju, bylo mi míň než málo... jestli to někomu něco říká, pls ozvěte se mi... kuju a ali plomiň, že se sem vtírám... ;-)

Vinki
31. 12. 2003
Dát tip
faust: ze ses nezminil... tos schvalne nechal na nas, co? nj, podlejsi :) Elyn: nevic, o co prichazis... ja tam byl ted na koncert Glena Hansarda... uzasny :) alina: promin, pokec... ale kde jinde, kdyz se vzdy jen cast sejde na chatu :)

drfaust
30. 12. 2003
Dát tip
Na Monte Bu pamatuji...!!!! Avšak nejvíc na tu již neexistující hospodu ... a taky jsem tam viděl (v roce 1998) roháče v letu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jste viděli někdy v městě??? Elyn a ty se nezlob že pitomci jako ja posilají avíza.... a ještě nepoužívaj diakritiku...:)

drfaust
30. 12. 2003
Dát tip
interpunkci:))))) Jsem mega blbej:)))))

alina
30. 12. 2003
Dát tip
no, eště, že si máte kde povídat ..... trdlové! ;))

Elyn
30. 12. 2003
Dát tip
Fauste, na Monte Bu mám ty nejlepší vzpomínky, i když jsem se nikdy nedostala do planetária..:( (ale ještě žiju, že?:) (Se nezlobím, to já jen tak..;) (alinko, promiň:)

alina
30. 12. 2003
Dát tip
Elyn: asik prominu, páč kdybych vás neměla ráda, asik bych vás musela pověsit za uši na nástěnku ;))

Alka
30. 12. 2003
Dát tip
Hóóóój! Tak ti mám takovýho tucha, že poslední výtisk, co vlastnila vaše knihovna byl před delší dobou vyřazen a ukořistila ho nejmenovaná kolegyně, míhající se občas v Tvojí blízkosti. Jen by musela snaživě zapátrat a doufá, že při nějakém uklízecím záchvatu knížku neposlala někam dál do světa. Mrknu se ;-)

alina
30. 12. 2003
Dát tip
waaaauuuu ..... až tak?! ;)) ....jeden se vohlídne ... a knížka mu zdrhne pod tlapkama, ... to je život ;)

Alka
30. 12. 2003
Dát tip
Jenom esivá se zadaří. Drž si palečky a v novém roce se uvidí. :-)

alina
29. 12. 2003
Dát tip
pár avízek ...

ulita
29. 12. 2003
Dát tip
jestli není v knihovně, tak pak už nikde...:)

alina
29. 12. 2003
Dát tip
uli .....těchto slov jsem se bála :o) !!!!!! ..... no, uvidíme, třebas ji skřídkové v některé poličce vyštrachaj´

ulita
29. 12. 2003
Dát tip
no jedině tak... zkus antikvariáty... třeba.

sicco
29. 12. 2003
Dát tip
hm tak pokuď si pro ní přijedeš do brna tak v mzk jí mají (dva kousky)

Vio
29. 12. 2003
Dát tip
Nemám, neznám ;-)

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
Já ji nemám, ale co třeba Rowenna?

Rowenna
29. 12. 2003
Dát tip
Zkus MVS - většině knihoven fungují on-line katalogy. Něco od Bruknera moje děti měly - ale nejsem si jista, jestli zrovna tuhle.

alina
29. 12. 2003
Dát tip
sicco: mzk je šmankote cooo? :o) ..... a Brno nejpozději na jaře tak jako tak plánuju ;) a díky

sicco
29. 12. 2003
Dát tip
moravská zemská knihovna, na netu ji vyhledáš i pod mzk (tedy skratka) v Brně se nachází na ulicí Kounicová, taková pěkná nová budova. To bys jako knihovnice měla vědět

Vinki
29. 12. 2003
Dát tip
MZK je hned naproti kolejim VUT a kousek dal jsou koleje MUNI. Muzu nekoho zaukolovat, aby se pripadne zeptal maji-li ji vubec...

drfaust
29. 12. 2003
Dát tip
Bohužel, já to vůbec neznám...

alina
29. 12. 2003
Dát tip
jste zlatíčka ... ale pokud ji tam mají, juknu na ni asi až na jaře, až se do Brna nějako dokodrcám. Takhle by to bylo asi příliš složité. Mám radost a o to více se na Brno budu těšit ;))) sicco: aha, to je taková ta velikánská skleněná, žejo ;) - inu, ta je pěkňoučká!!!! ....akorát to schodiště mi přišlo maličko sebevražedné ;))

drfaust
29. 12. 2003
Dát tip
Vinki: Jojo:)) A vedle je vojenská akademie a za knihovnou Právnická Fakulta a za Právnickou Fakultou je Stavební... A Kotlářský je Přírodovědecká... (tam jsem chodil pět let) A v Kotlářský 35 bydlel asi třicet let Jan Skácel... Na těch kolejích VUT (na Listovkách) jsem tři roky bydlel...

Rowenna
29. 12. 2003
Dát tip
Jako knihovnice bych ti doporučovala tu meziknihovní výpůjční službu. Jen tak zkusmo jsem ji našla v několika knihovnách. Někde ji mají i ve více svazcích. :-)

ulita
29. 12. 2003
Dát tip
drfaust: toho nakecáš...:)

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
fauste děkuju, já taky Brno trošku znám, ale prečo to avízo?

drfaust
29. 12. 2003
Dát tip
Osobní zpověď... občas se dopustím i toho... a třeba jestli někdo v Brně... a co já vím... Tak se nezlob.

ulita
29. 12. 2003
Dát tip
Já se nezlobím :) neblbni, jen si dělám prdelky :))

Elyn
29. 12. 2003
Dát tip
já se fauste nezlobím, to bylo spíš, jestli jsem něco nepřehlídla... Brno je fajn...;)

sicco
29. 12. 2003
Dát tip
jojo zvlášť když je poněkud mokro, to se pak z onoho schodiště stává černá sjezdovka.

Rowenna
29. 12. 2003
Dát tip
Na schodišti MZK jsem vyfocená, jak na něm sedím v parném létě celá zapařená a rozcabená. Tehdy na něm nic sebevražedného nebylo. :-)

Lee
29. 12. 2003
Dát tip
Brukner... chm chm, neznám... ale navnadilas mne :o)))

Vinki
29. 12. 2003
Dát tip
drfaust: jj, Listovky se jim rika :). Ja bydlel nejaky ten patek ve Vyskove :). Zapominas na Monte Bu, taky planetarium....... ;). Nj, ona tam studuje stavarnu poslednim rokem byvala pritelkyne a ja se za ni chystam na LOTR maraton 14.1.04.... to kdyz jsme u tech zivotopisnych udaju :).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru