Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenávratnost blízka

30. 12. 2003
2
0
1326
Autor
Jolina

Možná trochu smutku, možná trochu naděje, možná trochu vzpomínání...

Nenávratnost blízka

 

Vzpomínky vtiskly mi polibek

Na moje čelo

Snad se mi tehdy ještě chtělo

Neškrtnout jedinou záchrannou zápalkou

Nerozmotat uzel na kapesníku

Nezahodit staré knihy smíchu

Nezazpívat poslední sloku

Nezpřetrhat pavučiny

Nezbořit přemostění

Neslyšet hlas konce

Nezamknout bránu

Tma uhasila naději

Já totiž nezapomínám

Radosti krutě zvážněly

Písnička celá dozněla

Vítr smetl všechny sítě

Oheň spálil něžnou blízkost

Křik burácí údolími

Klíč leží na dně potoka

11.12.2003


Jolina
30. 01. 2004
Dát tip
Díky moc, nerýmovala jsem, ale psala, co jsem si myslela a doufám, že ty lidičky, co to zažili, tu básničku pochopěj...jsem ráda, že seš jeden z nich...

Thurin
29. 01. 2004
Dát tip
To Jirik: To mě pak napadá, proč je čteš, ale to je jedno.. Kdyby nebylo konců, nebylo by ani začátků... Jinak mě to celkem vzalo... Vzpomínky vtiskly mi polibek na čelo... Krásné...

Jolina
20. 01. 2004
Dát tip
Stačí, díky.

j_i_r_i_k
19. 01. 2004
Dát tip
Terčem mé kritiky? Kritizuju? Uf... No, prostě nemám rád nerýmované lyrické básně, nijak mě neberou, nechytám se a tak... Je tam moc smutku a málo rýmů, ať máš něco konkrétního :)...

j_i_r_i_k
18. 01. 2004
Dát tip
Víc takových táborů - ano. Víc takových následných dílek - ehm... No... Umgh... Jak jen zní to slovo? Aha, už to mám - ne. Básně lyrické nerýmované je kategorie, která mi prostě nesedí - zvlášť když tam najdu něco takového, snad příště :)...

Jolina
18. 01. 2004
Dát tip
Nevadí, ale když už kritizuješ, tak mi alespoň, prosím, napiš, co vlastně je terčem tvý kritiky:(Díky!!!

MdF
08. 01. 2004
Dát tip
Víc takových táborů a následných dílek!

Jolina
01. 01. 2004
Dát tip
Díky moc, jo, já jsem opouštěla jeden fakt moc vydařenej tábor, a taky jsem ho poprvý vedla, asi hodně zážitků najednou, Tak jsem je nějak vstřebala a tohle z toho po několika měsících zůstalo!

Wries
31. 12. 2003
Dát tip
Mnamka :) Muzes prosim napsat, ceho se to tykalo, cos opoustela? Sny, ideali, realitu precenenou, nebo uz nepotrebnou? Copak? Moc me to zaujalo, ja sam sem dost citlivej na zahazovani idealu, nazoru, lidi, myslenek. tipik :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru