Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

28. 07. 2000
3
1
6444
Autor
Yeziiinka

Lapena slovíčky

(Vhodné pro zajíčky)

S červenými líčky

Zouvala střevíčky

Měsíc chrastil klíčky

Hnal do práce sýčky

A já, chtíc té hříčky

Zapaloval svíčky

Rozep´ jsem knoflíčky

Zírám brýlí sklíčky

Náhle na hadříčky

Ukáply ty flíčky

Zaklapala víčky

Oči jak dva míčky

Neznaje mé příčky

Mám to za políčky

*

Teď s bledými líčky

Ptá se na kolíčky...

- tak jsem sfouknul svíčky.

 

(kam s tou: "vodou z říčky"?)


1 názor

Pchecht! Tam už chybí jenom plíčky. (Na smetaně.)

Yeziiinka
25. 10. 2002
Dát tip
Alfonso: jakpak to myslíš s tím "Mistrem Cimrmanem"??

naše staré hodiny bijí čtyři hodiny jsem slyšel v nějaké hře od Cimrmanovců, kde přesně nevím...jestli je to od nich původně, taky nevím....jen tak pro doplnění :o)))

Yeziiinka
25. 10. 2002
Dát tip
Jistě, to jó, ale 'naše staré hodiny bijí čtyři hodiny' je absolutní rým a já absolutní rým nepoužila ani jediný! :))) Nicméně - děkuju za doplnění :)

Obávám se že se jedná o Mistra Cimrmana...ale říkačka je dost dobrá :o)))*****

Kastel
15. 07. 2002
Dát tip
jo, to je absolutní rým :o)

Yeziiinka
15. 07. 2002
Dát tip
Neneee! Tady máš jeden místo toho: Naše staré hodiny bijou čtyři hodiny (kdybych tak ale věděla, koho to tu teď cituju...)

Beata
19. 12. 2001
Dát tip
říkačka :o) ale dostal mě verš: "Hnal do práce sýčky" :o)

Yeziiinka
19. 12. 2001
Dát tip
:))) Děkuju Beo - tady je to s tou kvalitou mých rýmů obzvlášť zřetelné, co...? :)))))))))

Beata
19. 12. 2001
Dát tip
Nevím teď jak to myslíš. Říkačka není pro mě hanlivé slovo, naopak je to veselá rýmovačka a k tomu navíc mě "sýček" opravdu pobavil. Básně, které mě neoslovily ani nekomentuju :o) Nepřísluší mi právo kritizovat něco, čemu třeba jen nerozumím (nejsem ani kritik ani básník).

Yeziiinka
19. 12. 2001
Dát tip
V tom pršípadě jsem prostě... nadmíru potěšena a... přestaň, protože se začínám nadouvat! :o)

Pozor na FÍČKY !!!:-)))

hermit
09. 10. 2000
Dát tip
Líbí velmi. TIP.

Carodej
01. 10. 2000
Dát tip
Ehm... bůhvíco by tam dali:o))))))))

Yeziiinka
30. 09. 2000
Dát tip
Carodey: A...a to...to je jako opravdu ono??? ;o)))

Yeziiinka
30. 09. 2000
Dát tip
Aví...

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Já mám obavu, že ano:o))))))))))) Koluje o tom jeden vtip. Američan ve Španělsku zašel do malé restaurace, která je hned vedle corridy. Prohlíží si jídelní lístek, má opravdu velký hlad. Najednou vidí, že muži vedle přinesli opravdu velkou porci masa. Tak se hned ptá vrchního, a ten - "to víte, jsme hned vedle corridy, to jsou býčí koule, další býk prohrál svůj zápas".... tak chlápek, že si to taky dá, a už se těší, jak se nadlábne. Nu a asi tak za dvacet minut mu přinesou talíř a na něm takové umrněné nic.... Amík se tváří překvapeně a ptá se vrchního, jak je to možné, ten muž před ním dostal takovou porci..... Vrchní se k němu nakloní a smutně povídá: "To víte, pane, někdy vyhraje toreador a někdy...."

Carodej
30. 09. 2000
Dát tip
Aviiiiiiii

Yeziiinka
30. 09. 2000
Dát tip
:o))))))))))))))))) To je ale smolař, ten amríčan!!! A co teprve s tím prázdným talířem, kdyby toreadorka...!

Carodej
27. 09. 2000
Dát tip
Copak nevíš, že je jídlo, co se jmenuje "býčí koule"?:o))

Carodej
26. 09. 2000
Dát tip
...viděl jsem dva býčky, ohryzávat keříčky jeden z nich byl maličký, sněd jsem jeho kouličky chicht:o))))))))))))

Yeziiinka
26. 09. 2000
Dát tip
Ale no tak! :-O

alina
04. 08. 2000
Dát tip
...ach ty slovní hříčky, lákavé jak míčky,...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru