Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bývalé lásce

01. 06. 1999
0
0
2559
Autor
Hannah

Vzpomínky, stesky, lásky, slzy - opustil jsi nás přílš brzy. Uprostřed léta napad sníh (básničky píšu - vše je v nich). V temnotě samoty prázdných zdí srdce mé bolestně stále bdí. Myšlenky moje, zvolněnte tok, utiš se duše, přešel už rok ... a po něm druhý, ... pak další a další; vím, že mé hrdinství znělo vždy falší. Dnes se už trošičku snažím být svá, nemyslet na to, že byla jsem tvá. Nemyslet na zradu, sobectví, strach, nechápu ani dnes, proč přišel krach našeho vztahu - zda vůbec byl kdysi. Veliký otazník stále tu visí. Když tě dnes potkám - srdce už nešílí; a pokud přece - tak jenom na chvíli. Nechtěl jsi dítě - dneska ti nevadí. Vidíš jak řeči Tvé se skutky neladí? Vzpomeneš na nás - alespoň někdy? Přiznám, já vzpomínám...jak jde den po dni. Kdykoli pohlédnu na naše dítě, zas a zas táži se : Miluji tě?
CORVUS
01. 07. 2004
Dát tip
Bože, Hannah shallom. "Promiň" asi nestačí, netušil jsem, že to chceš stejně jako já... Možná jiné Hannah nad miskou trpkého slisovaného čaje na podiu prázdného dojo. Je tu chladno a prázdno. Tolik mi chybí vůně levandule z Tvých vlasů!

Dafne
22. 02. 2000
Dát tip
Některé vzpomínky jsou v srdci zaryty velmi hluboko a nikdo je nikdy neodstraní,protože láska je věčná.

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
krasny.. na basnich si nejvic cenim uprimnosti , je to koreni, ktere je jen tam, kde v tom je vic nez pouha slova

Špuntík
19. 08. 1999
Dát tip
Před chvilkou jsem dočetli Jsi jen chlap, nebo nějaký takový název. Zajímavý téma, možná to chtělo ještě trochu rozvést, pocity apod. Jinak se mi to moc líbí.

Lermontov
17. 06. 1999
Dát tip
XXX
Neplač už, neplač, ztiš se, ztiš,
nebyl tě hoden, dítě milé.
Jemu je láska na obtíž
a miloval jen z dlouhé chvíle.
...
Nosil ti dárky, doved ti
přísahat, říkat slůvka něžná.
Znal cenu tvého objetí,
cenu tvých hořkých slz však nezná.
1841

Saxanka
08. 06. 1999
Dát tip
Miloučký i když smutný,ale děti vše vynahradí

Merle
03. 06. 1999
Dát tip
To už by jsi mohl mít knoflík na štěstí a bolest - podle chuti. Bohužel žádný SAVE ani LOAD, natož pak víc životů. Jedem naživo a na první pokus.

aluj
02. 06. 1999
Dát tip
Z trchu jineho hlediska: Je treba najit silu a zbavit se vzpominek. Zijeme zatizeni minulosti a prijde mi strasne nefer jit do noveho vztahu s bolesti a vzpominkama a ... na ten predchozi. Je to nefer vuci tem ostatnim a i vuci nam. A neni to vubec jednoduche dokazat udelat za minulosti tlustou caru a take vubec chtit tu caru udelat. Chybi nam magicke tlacitko RESET.

BlackG
01. 06. 1999
Dát tip
jo, hezky popsane

Ari
01. 06. 1999
Dát tip
Ano.

Lermontov
01. 06. 1999
Dát tip
...
Trpěla. Milovala. Kalich
hořkosti pila po okraj.
Země je vlastí lásek malých -
veliké lásce patří ráj.
...

Print
01. 06. 1999
Dát tip
A řekneš ano...

Gity
01. 06. 1999
Dát tip
Tak to bývá
vzpomínka
co stále živá
přepadne tě
když si nejsi jistá
máš-li v srdci
ještě kousek místa
nečekáš ji -
však přece
nevhod ukáže se

B.Ezejmenij
01. 06. 1999
Dát tip
Jsem na začátku cesty k týhle básničce.
Protože, (podle Bible) ať se děje cokoli, Láska vytrvá. Bolí... vždyť víš, jsem trochu rád, že touhle cestou už někdo šel a nechal kusy sebe na trní, které jí lemují... Ty. Jak je daleká ? A je těžší než teď ? Budu moci dál ? Jdu za přeludem ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru