Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední

02. 01. 2004
2
0
2139
Autor
Jolina

Tak zase něco smutnějšího, to loučení je občas těžké, to je fakt...

Poslední

 

Po konci

Začátek

Musíme

Nazpátek

 

Ta cesta

Dlážděná

Vzpomínky

Znamená

 

Lesy se

Vytrácí

Znavení

Tuláci

 

A město

Samota

Pozbývá

Života

                     31.12.2004


otmar
10. 02. 2004
Dát tip
holka ty jseš geniální vizionářka (viz. datum za básní). příroda bude vždycky silnější než mi...bohudík

Thurin
02. 02. 2004
Dát tip
No, to každopádně... Ty noční kritiky mi nedělají dobře... Omlouvám se...

Jolina
02. 02. 2004
Dát tip
Ale je to jedno, to víš, češtinářka:)Ale mám taky chyby:)

Jolina
30. 01. 2004
Dát tip
Možná, ale určitě je to unylé s tvrdým y!!!

Thurin
29. 01. 2004
Dát tip
Není důležité, co chtěl říci autor, ale z v díle dokážeme najít my!!! To si alespoň myslím... Podle mě neexistují nepochopení autoři, ale jen čtenáři s nedostatkem fantazie, ale i mě se to často stává... JInak je to tak nějak svižně unilé... Jestli je to to správné slovo...

j_i_r_i_k
19. 01. 2004
Dát tip
Rozhodně přijde, bez těch chvil bych nemoh žít... A s tou důležitostí máš pravdu - proto jsem děkoval...

j_i_r_i_k
18. 01. 2004
Dát tip
Mně to přijde srozumitelný celý = narouboval jsem si význam na všechno :)... A znám takové pocity, jsou důkazem něčeho strašně krásného, zrovna teď tak vzdáleného... Díky za oživení vzpomínek, ač trochu bolí...

Jolina
18. 01. 2004
Dát tip
Jo, bolí, ale byly, což je přece to důležitější. A třeba ještě něco podobného přijde, co ty na to???

Jolina
08. 01. 2004
Dát tip
Autor chtěl rozvíjet vaši představivost,lesy mohou býti těmi tuláky, a nebo mprávě ti tuláci mohou být znavení tím vším, co se odehrálo:) Prostě pocity...

MdF
08. 01. 2004
Dát tip
!

hj
07. 01. 2004
Dát tip
je to mooooc dobry. Jenom ta 3. sloka mne tam nesedi. Ja ji proste nejak nechapu. Co tim chtel autor rici??? Hledam, hledam, nemohu nalezti

Gejlen
02. 01. 2004
Dát tip
je to fakt pěkný, ale ta první sloka Ti to kazí: po konci začátek musíme dopředu..........ne se vracet zpět!

Jolina
02. 01. 2004
Dát tip
Jo, to musíme, to já vím, ale takhle jsem to zrovna cítila, tak to fakt, vracela jsem se nazpátek do civilizace...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru