Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mezitlení

02. 01. 2004
2
0
1540
Autor
Lolllita

Po Novém roce mám takovou nostalgickou - a proto dnes jen takovou krátkou na dvojí přečtení:)

Jsme oddělení v šedivosti pyritových kapek
V oddělení vánočního světa vládne zmatek
a zůstává tu ticho doby mezitlení
A my jsme odděleni v oddělení snění


Lolllita
06. 01. 2004
Dát tip
Meledill: Rytmicky zvláštní? 15-14-13-13....myslím na slabiky - v hexametru to sice není - ale taky to není Vrchlický:))) účel byl - nepočítat slabiky (což se nepodařilo:)

Meledill
04. 01. 2004
Dát tip
Rytmicky zvláštní... Byl to účel? Jinak odděleni v oddělení je skvělá hříčka...

yoyo
02. 01. 2004
Dát tip
dobrá hra slov...

Lolllita
02. 01. 2004
Dát tip
yoyo - možná to něco vyjadřuje.....:)

Vinki
02. 01. 2004
Dát tip
moc oddelovani to ma , jinak fajn :)))

guy
02. 01. 2004
Dát tip
... kde si z nás oddělí něco k dodotlení :-))

Lolllita
02. 01. 2004
Dát tip
asi tam mělo bejt....kde se z nás oddělí něco k dodotlení.....že?:) no - možná to stačilo přečíst ještě jednou, aby se dalo poznat, že to není zas tak o tlení - jako o vánočních rozchodech.....mezitlení jsem si dovolila označit dobu mezi vánocemi a Silvestrem.....je hloupý, když musí autorka vysvětlovat, jak to myslela...:))))

guy
02. 01. 2004
Dát tip
já můžu číst třeba osmkrát a stejně mi musí být vysvětleno ... ale s tím si jsem se nespletl :-))

Lolllita
02. 01. 2004
Dát tip
guy: jestli trváš na SI - tak já trvám na tom, že nevím, vocogo:)

guy
02. 01. 2004
Dát tip
já vysvětlovat neumím ... ale v podstatě jde - teda spíš nejde o nic :-))

Lolllita
02. 01. 2004
Dát tip
tak to jóóó...:)))) Too much ado about nothing:)

Chtělo by to dopilovat, ale jinak se mi to hezké.

Lolllita
02. 01. 2004
Dát tip
Možná by chtělo dopilovat tvoji kritiku.....zkus si to přečíst:)

tak si to domysli. Je to přece jasné ne? a vůbec proč to tady píšu. se to z editovat a opravit už nedá. hold jsem tam změnil poslední slovo z původního a zapoměl upravit celý celek.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru