Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Silvestrovský Karel Gott

04. 01. 2004
8
0
2590

...pokr.

Bol Silvester. Deň všetkých opilcov a mne tieklo z nosu ako z vodovodu. Začínal som tušiť, že tento deň strávim doma.

Zobudil som sa ráno, tak ako každý poriadny človek, keď je chorý a tým pádom nemá chuť ísť do krčmy. Poobzeral som sa po byte. Všetci ešte spali. Bolo asi desať hodín a ja som zostal hladný. Tak som si rozbalil tri salonky. To mi na raňajky stačilo. Po chvíli som začul sestru, ako sa plazí na záchod. Došla až v noci. Ani sa neprezliekla. Len sa bezvládne zvalila do postele. Dáš si nečo na raňajky. Zakričal som. Odpoveďou mi však bolo len špľachot vody, zvuk napínania a grgnutie. Pochopil som. Zrejme nie je hladná.

Zapol som si telku. Všade zábavné programy. Strašne ma to ubíjalo. Po chvíli mi zavolala moja drahá. Pýtala sa, či sa večer stretneme, tak ako sme sa dohodli. Zahuhňaným hlasom som odpovedal, že bohužiaľ, že som strašne chorý a že možno umriem. Vyšlo to. Tvárila sa, že ma ľutuje. Tak sa vyzdrav. Zaželala mi a dodala, že dnes určite príde. Hm. Dobre. Odvetil som a položil. Nemal som na ňu príliš náladu. Nejak mi v poslednom čase liezla na nervy viac, ako zvyčajne. Ale na druhej strane nebola na obzore iná. Tak som dal prednosť istote a sexu.

Šiel som si spraviť čaj. Dal som si doň obrovskú lyžicu medu. Aspoň si to osladím. Myslel som si a predstavil si moju drahú, ako z nej ten med lížem. Dosť ma tá predstava zaujala, čo si všimla aj sestra, vychádzajúca z kúpeľne. Načo ty zase myslíš? Spýtala sa a otvorila skrinku s ibuprofenom. Trošku som zneistel. Radšej som sa išiel z toho pyžama prezliecť do teplákov.

Po chvíli sa zobudili rodičia. Foter bol extrémne dobre naladený a túto náladu sa snažil preniesť aj na nás. Jaksi som však nemal chuť spievať s ním staré hity od Modusu.

Matka sa medzitým postavila za sporák . Extrémne dobre naladený foter začal mať nejaké sexuálne narážky a dodal, že došli. Čo spýtala sa sestra otupená včerajším alkoholom a dnešnou opicou. Gumičky. Neváhal foter ani sekundu. Tak toto som už fakt nemusel. Zavrel som sa do izby, zapol rádio a spomínal na predchádzajúce Silvestre. S priateľmi. Ako som zaspal pred Café Mayer, ako ma mama potom vyháňala zo záchodu a ako som jej údajne odpovedal, že všetko vypijem, všetko. Boli to dobré časy. Ako všetky minulé. Pomyslel som si a zaspal.

Zobudil som sa asi o šiestej. Práve včas, aby som stihol spoločnú večeru a nejakú veľkú televíznu šou.

Dáš si trošku vínka. Ozval sa foter. N, nedbám. Odvetil som. Po šiestom deci sa mi zdal vtipný aj Petr Rychlý. Zrazu ktosi zazvonil. Bola to moja drahá.

Fotrovci sa potešili. Mali ju vcelku radi. Aj to bol jeden z dôvodov, prečo som sa s ňou ešte nerozišiel. Nemal som náladu odpovedať na všetky tie stupídne otázky. Čo si jej spravil?

Ahoooooj, ty si predsa došla? To som rád, že ťa vidím. Poď ďalej. Povedal foter a mne neostalo nič iné, len prikyvovať.


vlad03
28. 07. 2006
Dát tip
tvoje typicke dielo, realisticke a srandovne :Dä

kiksy
06. 09. 2005
Dát tip
súhlasím s Yossarianom s tou tvojou priateľkou, ale čo už

...su to vymyslene veci...

kiksy
06. 09. 2005
Dát tip
no to viem, ale ako postava v príbehu, tebe jej nie je trošku ľúto

Bix
09. 05. 2005
Dát tip
Veď práve, je to karikatúra.

...ja mam karikatury celkom rad...

Bix
09. 05. 2005
Dát tip
Aj ja

...tak sme dvaja...

Bix
06. 05. 2005
Dát tip
Postava otca je drsná...

...no freud by mal zo mna radost...ale jta postava je az velmi nadnesena...


Arien
16. 03. 2004
Dát tip
V takovémhle případě raděj sedím u kompu - mi se ten rychlý nezdá vtipný ani tak Nj chlapská pohodlnost:))) hezké, tipnu si Elyn: A co takhle čínština, norština, vietnamština, irština....

Rowenna
16. 03. 2004
Dát tip
:-)

Elyn
16. 03. 2004
Dát tip
Arien: no jo, tak to bych se do textu asi zrovna dvakrát nepouštěla, ne ?:))

Arien
16. 03. 2004
Dát tip
Elyn: co já můžu vědět... ale já ráda chytám lidi hloupě za slovo to nic

Elyn
16. 03. 2004
Dát tip
Arien: já to pochopila...;) ale jsem ti to nechtěla nechat tak lacino..;)

johanne
27. 02. 2004
Dát tip
aj, silvestr v televizi :o občas zažívám pocity, že bych se na to někdy měla vydržet dívat aspoň pět minut... abych pak nebyla tak mimo během rozhovorů s některýma holkama ze třídy... ale většinou mě to rychle přejde :))

maia
05. 01. 2004
Dát tip
* :-)

...vdaka

Yossarian
05. 01. 2004
Dát tip
jo, ikdyž nepíšeš česky, výjimečně sem to v pohodě překous, jestli je to hodně pravdivý, pak je to velmi dobrý je mi líto tvojí slečny, že jsi jako všichni kluci, ale za upřímnost tip

vdaka..ale nie je to realne...a teraz som si vsimol ze aj nedokoncene...hned to napravim..

...sorry..pokracovanie je nazvane Nevesta...snad ta moja neuprimnost neodradi..

Elyn
05. 01. 2004
Dát tip
Yossarian to trefil - když někdo píše čitvě, nepoznám, že je to jinou řečí..;) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru