Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky

05. 01. 2004
0
0
2178
Autor
smrt_666

:)

Když tě už neposlouchaj ani nohy, začni psát různé slohy.

Život nemáš lehkej, zamysli se nad zákony, jsou jen samé úkony.

Rači se zašij do sklepa, tam budeš aspoň slepá.

Nesmíš poznat tenhle svět, bylo by to na tebe trochu moc vět.

Rači zůstaň u svě jehli aby tvým životem nehli.

         Tvé tělo už nefunguje a to je smutná teorie

 

 

The end


ch_34
22. 02. 2004
Dát tip
takovouhle hrubku už jsem dlouho neviděl! é->ě to se stává tenhle překlep... ale y->i tak to je divný
ale k dílu: nebudu tak opilý, jako ostatní. je to strašný! hnus! pleps! bez nějakých kvalit! kdyby mi to někdo poslal, jakože je to dobrý, věděl bych, že si ze mě dělá srandu! příšerné rýmy! kolik ti je? dvanáct? to už bys mohla vědět, jak se píše radši někde čárky, jinde ne... a ten :)v úvodu.... všechno to naznačuje tomu, že si z nás děláš srandu! nikdo není dokonalej, a jinej je zase úplně blbej!

smrt_666
22. 02. 2004
Dát tip
ch_34: ty si ale chytrej a moudrej :-)

pandero. pardone. poradne: pan dero. výrobky jisté švédské automobilky se ovšem dokonalosti dosti přiblížily.

letuška
05. 01. 2004
Dát tip
to by se líbilo Doudovi, todleto:-)

letuška
05. 01. 2004
Dát tip
to víš, já ti to řeknu a ty mi napíšeš, že spamuju, tůdle:-) hledej šmudlo.

smrt_666
05. 01. 2004
Dát tip
chicht, vy jste mě ale potěšily :) to je poprvé co slyším něco v pohodě, vždycky to všichni hned zavrhnou :( :)

letuška
05. 01. 2004
Dát tip
nedej se zviklat, smrti_666:-)

smrt_666
05. 01. 2004
Dát tip
sleeping: no to mam štěstí chceš říct? !36!

smrt_666
05. 01. 2004
Dát tip
sleeping: v poho :)

Kolega
05. 01. 2004
Dát tip
Smrtko, na tvůj nick bych tipoval spádovitější dílko, neumořené násilnými rýmy... :-)

Dero
05. 01. 2004
Dát tip
"u svě jehli" ... grr ... pryč s tím háčkem a tou iotou. Čárka a ypsilon nastupují ... ;o)

smrt_666
05. 01. 2004
Dát tip
no jo chyba, se stává, nikdo neni bezchybný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru