Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O světě

06. 01. 2004
1
0
1576
Autor
Tinwe

Hledat cesty

ztrácet cíle

jít dva metry,

ujít míle

 

Mhouřit oči

řeči vésti

rozplakat se na rozcestí

 

Křičet TICHO

mlčet slova

stárnout pýchou

plakat znova

 

Tahle báseň není o Vás

to je o všech ostatních

kampak jinam vinu schovat

než do srdcí nevinných?

 

"To jsou všechno levná slova!"

jen si račte pomyslit

"a co na nich?" svět je provaz

jen se na něm oběsit....


Lancelott
22. 07. 2004
Dát tip
Celkově se mi to dílko líbí, ale osobně mě nepříjemně zaujaly dvě věci...celá báseň si z počátku pěkně sviští...bez čárek a bez spojek až naráz BUM! objeví se "!a! plakat znova" Proč tam je to "A"?? V následující sloce mě pak zaujal třetí řádek:"kampak jinam vinu"...Ale co s tou vinou? Z jistého hlediska se dá klidně sloveso vynechat...každý si tam něco doplní podle vlastní logiky a stylistiky, ale z hlediska rytmického bych tam určitě něco dal. Chybí mi tam dvě slabiky, takže bych použil asi jednu z možností: vložit, zašít, hodit...asi něco z toho... Víš...nechci ti do toho kecat...nebo tě k něčemu nutit...to bych si nedovolil. Tyhle dvě změny by způsobily, že by báseň mnohem lépe plynula...

Tinwe
22. 07. 2004
Dát tip
a sacra..no abych rekla ted si me dostal, oboji sou chyby, ktere tam v rukopisu nebyly...jdu to opravit...

calligula
27. 02. 2004
Dát tip
jejda, dívko, jsi pesimistka, vždyť život se má žít a né prožít!

Rook
13. 01. 2004
Dát tip
Tak o tom už jsme mluvili... ;)

zuzuzu
12. 01. 2004
Dát tip
....ja nevim... zas tak strašný to není.... ale.....

Jeheheman
06. 01. 2004
Dát tip
Tak to už visíme všickni:)

alim
06. 01. 2004
Dát tip
ta prvni pulka mi nejak neladi s druhou...ale cosi to vyjadruje, takze..:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru