Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chladné ráno

04. 09. 2003
6
0
1959
Autor
Rufus

Chladné ráno

Šel jsem studenou ulicí kde tmu střídalo šero. Bylo mi zima, ale ani ne tak po těle jako v duši. V příšeří jsem zahlédl něco mihnout se ve větvích stromu. Byla to veverka, ale byla trochu zvláštní. Měla krásně hebký kožíšek svádějící k pohlazení a byl nádherně sytě modrý... a i ve světle lampy bylo dobře poznat jak na jejím chvostě přecházela barva do tmavších odstínů. Na chvíli do mne zabodla malá očka aby o vteřinu později ukryla své malé tělíčko vysoko ve větvích. O pár kroků dál ve vysypaných odpadcích u popelnic snídali vrabci. Žlutými zobáčky, které jim mimochodem docela dobře ladily s temně fialovým peřím, rozhrabovali zbytky a prali se o lepší sousta. Zajímavá studená ulice, řekl jsem si a ten vnitřní chlad mi sevřel srdce. Nebo to je jen v mé hlavě? Ta převrácenost myšlenek a vidění? Od toho okamžiku mám sice v mozku zmatek a je možné že si jen představuji jaké by to bylo. Že jen podvědomě chci aby tady bylo něco jiného, aby tu nebyla ta příšerná a nudná šedivost která se objevila od toho okamžiku, možná že jen chci vidět něco nevšedního abych něčím zahltil ten chlad ve mě. A ni ranní slunce nerozehřeje tu námrazu uvnitř těla. Která se zrodila toho okamžiku...
ondrech
31. 10. 2004
Dát tip
zajímavé... co dodat.

maia
13. 03. 2004
Dát tip
Nadherne. *

Taky takhle přemýšlím... Někdy... jsou to hezký příležitosti :-) *

Seregil
09. 03. 2004
Dát tip
... co dodávat.. ještě jeden klub snad...

Tibeťanka
09. 03. 2004
Dát tip
Zajímavé... někdy mám pocit, že mě ta šedost dne jednou zničí... Možná pomůže, když se budeme snažit i v maličkostech a běžnostech najít něco nevšedního...*

Drago
06. 03. 2004
Dát tip
... klub+tip+nej...

Jen_tak
10. 01. 2004
Dát tip
ten zmatek taky znám- je to zase hezky popsaný..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru