Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda

08. 01. 2004
0
0
947
Autor
Maddy

Jen zivot...a cas...

Odklad snahy o veskere...je vsedni den i noc me sladke touhy byt...
Boli me pomyslet na ztratu blizkosti a pouzitelnosti...ne ztratu bozskeho daru citit ostrost zretelne silenosti..bez bledeho zablesku zavisti a vsimavosti kolemjdoucich..bez ducha..zdanlive pomijejicich a neznajicich zlo...blaznovstvi...a lasku...
Utikam pred casem..pred hlasem v me hlave...znejicim vahave a preci tolik zretelne a bez nadeje na unik..a na procitnuti..
Poklekam pred vudci a silenci..jsem bez pochyb, byt sebemensich, jednou z nich, znajici sva prava, vysady a povinnosti...duch predku...pretrvavajici potreba miru...
Kaju se...palim si konecky prstu bez place...skace mi srdce pocitem blaha a dychtim po krase prstu beze stop..neidentifikovatelna osoba s planem uskutecnit svet bez hadek a bez pocitu viny..bez smrti a uzkosti..bez zlosti a bolesti...
Bojim se...zblaznim se...stydim se..citim se vinna...
Omlouvam se a prijeti me omluvy je to jedine, pro co nyni ziji..s prevladajicim pocitem...cisteho vzruseni...libi se mi byt nesva...a vim, ze je to kec..preci jen je to vsak nevyhnutelne..zapojit sproste lzi do zivota...hnajiciho se vpred zdanlive pomalym krokem...vsak bezi rychlosti Arabskeho hrebce..
Byt deckem lasky...zrodim si svet plny citu...
Byt zijici nenavisti...uplacam si zem precpanou zlem...
A co byt sama sebou..?Co stat se tim, cim jsem a na chvili se oprostit od vsech blbosti kolem..?Cim jsem? Kym jsem? A proc?
Na co bych to tvorila...kdyz je vsechno zrozeno z nicoty..z kocky a psa...z blbosti a hnusne tuposti...z nenavratna....
..a z toho jsem tak spatna....!!!

Jakto, nejde ? Normální klávesnice přijde tak na dvě stovky. To snad stojí za čitelnost, ne ?

Já jsem zase špatnej z absence diakritiky. Upřímně přiznávám, že jsem vydržel první tři věty. Dál to nešlo.

Maddy
08. 01. 2004
Dát tip
Mily Pisto...vyzkousej si to na klavesnici, kde to proste nejde....sorry..jinak me mrzi, ze jsi to nedocetl....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru