Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kocovina z běžného dne

08. 01. 2004
8
1
5447
Autor
Elanor

Je to o všedním dni, kdy se necítíte ve své kůži o proti snu co se žije po alkoholu...

Ležím si na ulici, tak těžká jak jen můžu být. Lidé prochází skrze mne. Nadávají mi. Nevšímám si jich. Rozpínám se dál. Rostu dál. Převaluji se z boku na bok. Otravuji tím víc a víc lidí. Zavírám oči, abych se ponořila do vlastní šedi.  Já sama ubírám realitě barvy. Vše kolem šedne. Lidé si protírají oči, ale je jim to málo platné, na mě je to málo. Prodírají se mnou na vrchol kde uzří paprsek jako výbuch orgasmu. Zaplavím je. Otřese jimi. Opustí mou chladivou vlhkou náruč. Bez otočení. Vztahuji po nich ruce,napínám je jak nejvíc můžu. Jsem průhledná.  Začínám být je stínem sobě samé. Pomalu se zvedám z chodníků. Nechce se mi. Vrávorám pár centimetrů nad zemí. Z mých hlubin se vynoří další člověk a odejde s kletbou na rtech pryč. Jako by mi svým odchodem vytrhnul vnitřnosti. Chci se svinout do klubíčka. Stáhnout se do sebe. Snažím se zmenšit. Zabrat co nejmíň místa. Navíc mi nemilosrdné slunce vyhlásilo bitvu a začalo do se mě opírat tak moc že opět klesám na zem. Teď se plazím po zemi. Břichem hladím dlažbu. Pomalu se vplazím do kanálu. Načichnu zde tak, že to ani svítání nového dne nesmyje. Tady to snad ve společnosti pár krys přežiji do dalšího útoku.  Jsem přece ta kdo se jen tak nevzdává. Jsem přece mlha! alespoň pro dnešní den...


1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
Bez posledních tří vět by to nebylo ono, ale takhle bezva. Jsem rád, že takovou zkušenost nemám.

zelva
06. 02. 2006
Dát tip
zaujal mě začátek a konec ten prostředek toš tam se se nějak ztratila

pacajda
31. 07. 2005
Dát tip
Líbí se mi - TIP

Elanor
31. 07. 2005
Dát tip
děkuji , potěší :)

AAA_AAAB
17. 01. 2005
Dát tip
No tím, že to má takový strašně jednoduchý rozuzlení, nevím,asi sem čekal něco nadpřirozenýho, nebo že popisuješ nějakej stav a ona se z toho vyklube mlha..Ale říkám, ten popis je dobrej, ten mě zaujal (-:

AAA_AAAB
14. 01. 2005
Dát tip
Popravdě, ten konec mě zklamal. Ale ten popis není marnej.

Elanor
14. 01. 2005
Dát tip
a čím?

Elanor
21. 10. 2004
Dát tip
Děkuji, od tebe mě to těší dvojnásob

Zajímavý..... *

SilverArrow
25. 03. 2004
Dát tip
Nevim jaka tatra to je ale musel to bejt vodvaz!!!

SilverArrow
24. 03. 2004
Dát tip
Hale s tebou bych se chtel vracet z akce!!!

Elanor
24. 03. 2004
Dát tip
Asi jsi to nepochopil... Tohle je jako tantra, taky je to jen symbolické, chápeš?

Elanor
28. 02. 2004
Dát tip
no, že to říkáš zrovna Ty:) nemáš si přece na co stěžovat... :) (nebo jo????!)

Elanor
27. 02. 2004
Dát tip
jo, no abych pravdu řekla boj se taky.:).. víš ve mě se tědka probouzí takový zvláštní pudy:)) nu pagadi Birkoff:))

Elanor
11. 02. 2004
Dát tip
_Birkoff_: proč, chceš taky...?

Elanor
29. 01. 2004
Dát tip
prč, tebe jsem si ubila sama a bez erotiky:))) ale jestli chceš tak to zopaknem, kdo z koho....zaklínači:)

Elanor
21. 01. 2004
Dát tip
Birkofe ty jeden pseudo nekromante, ted jsi mě vyprudil... a mam nápada... až se potkáme tak ti poděkuju...:)

Elanor
21. 01. 2004
Dát tip
Mlha byla naSilvestra, kdy jsem měla chuť všechno vykašlat se na všechny a umřít, a vedle v pokoji byl Kvítek s otravou alkoholem a Robert k tomu neměl daleko, fakt v tu chvíly nebyl nikde nikdo... tak jsem se změnila... v mlhu... Ps. ty si mě už nechceš vzít nekromancre??? (prosím prosím hezky koukám..:)

Elanor
21. 01. 2004
Dát tip
neboj tam by nebylo o zradu nouze, taky bych nco našla... vždycky jsem toužila někoho podřezat s nádechem tou erotikou... , víš takový to jak se nadechneš jeho vůně, cítíš jak ten člověk hřeje. pohladíš ho po jemném krku a pak ho pohladíš podruhé ale již dýkou, a pak se jen kocháš teplou krví

h_a_r_r_y
20. 01. 2004
Dát tip
Super, co mi to pripomina?*

Elanor
19. 01. 2004
Dát tip
jo naštvat nejde??? ty si myslíš že mě nejde naštvat??Vzpomen na Dálavu... abych měla inspiraci na další věci já když jsem rozhozená tak mi to všechnok jde jak na drátku...

Elanor
14. 01. 2004
Dát tip
Moc vám děkuju za pochvali... moc se tu u kompu culím a tetelím... :) ale potřebuje trochu naštvat aby mě něco napadlo dalšího...:) však to snad taky znáte:)))

Matylda
11. 01. 2004
Dát tip
Výstižně a zajímavě popsané. Mnoho lidí to cítí podobně, ale málokdo to dokáže takto pěkně napsat. :-) *

Chick
09. 01. 2004
Dát tip
mirisku huste....hodne huste jen tak dál...tohle sem už sice četl ale po druhem přečtení je to stejně hustý jako předtím :)*

fungus2
08. 01. 2004
Dát tip
Zdařilé. Líbilo se mi to. TIP

Elanor
08. 01. 2004
Dát tip
Děkuji :)

Maddy
08. 01. 2004
Dát tip
Perfektne to vystihuje mou dnesni naladu...Povedlo se....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru