Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

abstinence

08. 01. 2004
1
0
1038
Autor
smrt_666

:\\

Okouzlila mě abstinence, okouzlila mě stejně jak motýla rozkvetlá růže...

Chtěla jsem ji pevně stisknout a už nikdy nepustit, chtěla jsem ji tisknout jako před lety svého plyšového medvídka,....

Viděla jsem na té trnité cestě plné nástrah krásu a normální plnohodnotný život, byla jsem přesvědčena že to dokážu..

A však jako po jaře vždy příjde zima závislost se mi vryla do mozku...

Byla jako Kain který zabil Ábela, zabila mou abstinenci......

Teď místo abych bojovala za abstinenci a štěstí? Bojuji za smrt....

Jsem herec který hraje divadlo před světem, huba plná lží a mozek plný chutí na drogy...

Realita je krutá když člověk přichází o rozum, a abstinence? ten sen? je už pryč....

Vidím opět tu šeď a medvídek plyšový už dávno mi nic nepoví....

 


Milly
02. 09. 2004
Dát tip
asis pak napsala něco optimistickýho, že jsem si to myslela.... jo, a nedáváš avíza- já tu koukám na Tvé reakce na ty mé- úplně náhodou jsem sem vlezla... když mi příště odpovíš, dej mi, prosím, avi- abych se o tom dozvěděla....., dík.

smrt_666
02. 09. 2004
Dát tip
Milly: jo to už jsem se naučila :-))

Milly
31. 03. 2004
Dát tip
Jsem ráda, že už je toto za Tebou. :-) *

smrt_666
31. 03. 2004
Dát tip
Milly: jo děkuji jak to víš? ;)

smrt_666
11. 01. 2004
Dát tip
Elyn : opraveno :)

smrt_666
10. 01. 2004
Dát tip
haloooo pište mi něco :(

Elyn
10. 01. 2004
Dát tip
abstinence je jako Fénix, když jí dáš znova šanci... Není to špatný a ano, mrazí z toho... Zima je zlá, ale ty to víš... už teď jsi silnější.. Nevzdávej to.. ------------------------ (oprav si "pryč")

smrt_666
09. 01. 2004
Dát tip
chjo.... chci kritiku!!! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru