Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válka

09. 01. 2004
11
0
3551
Autor
Lolita´s

..."začít válku neni nic jiného než rozstříhnout uzel namísto toho,abychom ho rozmotali"...

                                                                           

 


3/5 hm hm...zajímavé přirovnání

Dero
24. 02. 2004
Dát tip
Tak - a dost. Tenhle citát jsem neznal - proto jsem ho zařadil do klubu - ale trochu jsem zapátral ve svém e-zápisníčku a autorem, bohužel pro Lolitku, je CHRISTIAN MORGENSTERN !! Další případ, kdy jsi opomněla uvést zdroj !

Dero
24. 02. 2004
Dát tip
A letí z klubu ... Morgensterna taky můžu, divím se, že jsem ten citát neznal ...

Lihomerka
24. 02. 2004
Dát tip
chjo, i me to prekvapuje...:o[

Lihomerka
28. 01. 2004
Dát tip
adrift: mas recht, resp. A.E. L: t*

Farfalla
25. 01. 2004
Dát tip
jenen jediný znamená smrť - a dva miliony len štatistiku

Arien
24. 01. 2004
Dát tip
:))))

pozorovatel
21. 01. 2004
Dát tip
Důležitý je hlavně neuzlovat. Roztřihnout? Nevim asi, co tim myslíš. Rozpletení uzlu většinou trvá déle než jeho zamotání, ale je to myslim nejlepší řešení. Chce to asi hodně trpělivosti.

815_0
17. 01. 2004
Dát tip
Promiň ;-))

studanka
16. 01. 2004
Dát tip
paráda...

Seregil
16. 01. 2004
Dát tip
To sedí.....

Adam_G
12. 01. 2004
Dát tip
*

Lolita´s
12. 01. 2004
Dát tip
Tééééda chlapci a děvčata vy ste mi to ale zamotaly!......kde mam ty nůžky :o)

Duhovka
12. 01. 2004
Dát tip
Mas pravdu.... T

StvN
11. 01. 2004
Dát tip
A na tohle jsi přišla zase jak?

815_0
10. 01. 2004
Dát tip
Kdyby nebyli lidi tak hloupí, žádný uzlový problémy by nemuseli řešit - citátek pravdivý :-) TIP

Dero
09. 01. 2004
Dát tip
Gordický uzel ... ;o) *** + klub

adrift
09. 01. 2004
Dát tip
"Nevím, jakými zbraněmi se bude bojovat ve 3. světové válce, ale ve 4. světové válce to budou klacky a kameny" A. Einstein:

adrift: jak se tak zdá, jsou dvě hlavní varianty: knoflíková nebo provazová válka :)

Mařka
09. 01. 2004
Dát tip
*

chrobák: to si pleteš, to je čudlíková válka :)

adrift to zamotal. až k němu to bylo úplně srozumitelný. stačí zničit všechny nůžky (podobně jako se nedávno - neúspěšně - ničila všechna vřetena) a budeme žít až do vlastní smrti :)

Elyn
09. 01. 2004
Dát tip
chr..: tak se zamiluj na život a na smrt. lolita´s : možná se nedají všechny uzly rozmotat... Možná je někdy lepší nechat je.

chromák: buď rád, že nejdou tipovat názory a komentáře. to je tip jako vystřiženej, totiž uříznutej :)

Elyn
09. 01. 2004
Dát tip
chroust..: jdu si pro lopatu - hrobku pod stromem?

elyn: já myslim, že některý uzle přestřihnout je prostě potřeba... chrrr chrrr: naopak, je to proti těm, kteří jsou proti tomu, abychom byli proti tobě :)

Elyn
09. 01. 2004
Dát tip
P_P: si to myslím taky, protože není reálné je rozmotat a v zápalu rozmotávání zestárne člověk, generace, národ.. a zbytečně. A jejich potomci už nebudou vědět nic, proč se začlo uzlovat, jen budou nenávidět všechno a všechny za to, že oni jsou ti, co MUSÍ rozmotávat. To jsem to ale zamotala.. Jinými slovy, všichni milujeme chrousta, protože prý je nesmrtelný..;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru