Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň stavitele

09. 01. 2004
4
0
2056
Autor
Lolllita

dnes pokus z opačné strany - pro Pištu:)

mlčel jsem
v transcendentním tichu
abych smyl ze sebe pýchu
v pokoji beze stěn
tím tichem omámený
do doby, kdy ses objevila
já spálil všechna veledíla
a jal se stavět stěny.....


Gérard_Rea
30. 01. 2004
Dát tip
Transcendent? Snad album od maďarské rockové Omegy.

pokud pod slupkou žertu nevidíš věcnou dužinu, něco tomu pohledu chybí. asi jiskra :)

Lolllita
13. 01. 2004
Dát tip
pod krustičkou žertů vidím trochu sebeironie kořeněnou vykřesanými svíčkami (možná je potřeba vyměnit těsnění pod hlavou..:)

ABCI
12. 01. 2004
Dát tip
TIP

Lolllita
12. 01. 2004
Dát tip
Koutek pro jazykovědce: Transcendentní čísla nelze získat řešením žádné algebraické (polynomické) rovnice s racionálními koeficienty Transcendentní ticho (opisně vyjádřeno) nelze získat podobným způsobem..... Na pálení mostů je ještě brzy....:)

chrobák: myslíš ten panelákový most? ale jo, i ten je veledílo :) mé thématice: uvědom si, kořeníš mnohem hloubš než k rovnicím. na počátku byl axiom :)

Lolllita
12. 01. 2004
Dát tip
spálený most - vás zatím vezme na milost - že si z něho tropí žerty - páni krůček od puberty....a až spálí svá veledíla - co se v nich dnes probudila - pak se učenosti slijí - s kompromisní ironií..:) axióm - lampión - - jazzmistr mravenec - na prdýlce ruměnec -chroustal pupenec....:)

znám dvě podobna: transcendentní a transcendentální. zde však jsou si na stěny vzdálena :) možná by to chtělo nějaký spálený mosty...

adrift
09. 01. 2004
Dát tip
je čas vyhrnout si rukávy a hurá do práce :c)

Dero
09. 01. 2004
Dát tip
Ale jo, mosty hoří pořád dobře a velmi, velmi oddaně ...

miii
09. 01. 2004
Dát tip
skvěle!

Mařka
09. 01. 2004
Dát tip
-)*

Twardowski
09. 01. 2004
Dát tip
ale nedělej ty zdi příliš silné (snad si v nich dokonce nech pukliny), aby jsi je mohl snadno zbořit...

LuisaG
09. 01. 2004
Dát tip
asi tak jako předešlé věty autora...Tip

Vinki
09. 01. 2004
Dát tip
dve slova mi tam vadi: transcendentni a jal trosku levny ale opet libi

při čtení transcedentní nevadí , ale když to mám vyslovit , tak to nějak vyrušuje ... tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru