Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada o bílém slovu..snad i pro bílou sovu..

10. 01. 2004
2
0
1651
Autor
Tristram

snad že bych začal psát trochu jinak?.. trochu jsem už poupravil text..

Balada o bílém slovu..snad i pro bílou sovu..

 

Trhali vojáčka, na poli pod koni, v zatáčkách, kopyty zvonili,přání si plnili, rukama lomili..

 

Jako vlající mýtičtí ptáci, co ztratili práci a nemají čas,

hrajeme s mumrajem dál si, a málem jsme ztratili, a málem jsme ztratili hlas.

S ostrými výrůstky v nohou, co ztratit se mohou, však nemohou z nás,

Chceme smířit se s dobou, ve které andělé, málem i zbořili hráz.

 

Ref:

Mám, mám, na čele znak, když květina vadne tak já spím,

Mám, mám, o tebe strach, jsi moje váza, a já v ní..

 

 

Jako chudá myš bez kousku sýra, co do šera zírá a v očích má prach,

Ležím a kolem je díra, obavy sžírán, že dýchám nemaje strach..

S ostrými drápy i v nohou, co roztrhat mohou, i to co je v nás!

Svou dlaní po tváři pohnou, a chtěje ji pohladit, rozlili po kůži nach..

 

Ref:

Mám, mám, na čele znak, když květina vadne tak já spím,

Mám, mám, o tebe strach, jsi moje váza, a já v ní..

 

Recitativ:

Za nimi stáli a holemi hrozili, hřeby že vrazí do paží a noh,

 

Zahrát:

a dvourožci urazí roh,..

 

Ref:

Mám, mám, na čele znak, když květina vadne tak já spím,

Mám, mám, o tebe strach, jsi moje váza, a já v ní..


racky
07. 06. 2004
Dát tip
Ležím a kolem je díra :))) Máš tam hezký momenty. Zvukově. Asi 4. Projdeš si obdobím mystickejch ptáků... a jinejma obdobíma, který ti snad za pár let budou připadat zábavný... no, hobluj dál a ono by se to mohlo časem otočit do dobrejch textů, základ máš. A zbav se těch špatnejch vazbe jako je "obavy sžírán". A přechodníky ovládni, jestli je cheš používat.

Tristram
07. 06. 2004
Dát tip
Děkuju za obsáhlou kritku. Vím že to co žiju teď je hrozně naivní a příliš jinde než aby to mohlo ve zdraví přežít, jestli budu hoblovat záleží na insipraci, bohužel se už dlouho žádná nedostavila, už to není jako dřív. Přechodníky jsou běsové:op

racky
07. 06. 2004
Dát tip
Nu... a to nemluvím o čárkách.

teqrilla
05. 02. 2004
Dát tip
Celkově se mi to líbilo...ale...co znamená zahrát: a dvourožci urazí roh,.. ......Co znamená to zahrát? zahrát, nebo zazpívat? Jinak je to fakt pěkné, jen tady jsem se ztratila............:-)

Tristram
05. 02. 2004
Dát tip
za to se omlouvám to je tak trošku značka pro mě, že tam už to není recitativ, ale že už se to opět hraje a zpívá:) díky:) mě hrozně nadchla:)

Tristram
29. 01. 2004
Dát tip
změna? jaká? kam?:) jo tak, ta moje, no zuměnil jsem asi dvě slova. moc vojáčků říkáš?:)

změna? Líbí se mi:o) Ale vojáčka by sis pro jednou mohl odpustit. Připadám si už otravná:o)*

Tristram
12. 01. 2004
Dát tip
SGT: beru na vědomí:) Plechovková nisha: tak, čekal jsem že se ti enbude líbit trhání vojáčků:o) ale děkuji moc!:)

sgt_Hakon
10. 01. 2004
Dát tip
hmm ještě si to časem přečtu jednou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru