Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U gajů na chatě

12. 01. 2004
6
0
1925

Jak jsme se ožrali

            Začli jsme ve čtvrtek. Ožrali jsme se a pokračovali jsme v pátek – v pátek sme se ožrali a dál už jsme nepokračovali. Dojel jsem dom v pátek k večeru ožralej jak sviňa od Joklů a od Tipu a od Mery. Na Tipu jsme učili holky hrát kulečník jak je naším dobrým zvykem – co umíme naučíme, co neumíme naučíme se. Holky ale hrály líp jak my, za celou hru sme nahrály jen tři body, dohromady. Po čtrnácti minutách sme se na to vysrali a šli jsme chlastat. Slečně servírce sem vrátil koule kdyby je náhodou někdo potřeboval – svá tága jsme si ovšem ponechaly potom jsme šli ku Mery, tam my kdosi objedli čtvrtku a pivo a už jsem ho měl jak Vydli. Od Mery jsme sešli k Joklům, tam sme se najedli a napili, někteří i vyspali a někteří se podívali i na video, video bylo dobrý, zasmál jsem se. Paštika pálila jak sviňa chleba byl tlustý jak prase = 4cm. Vše jsem snědl a zapil videem. Podíval jsem se na video a Zvon mě šel vypustit z domu ven směrem k autobusu ale až potom, co jsem ho zbudil. Šel jsem po ulici palackého na autobus. Cesto sem potkal mnoho známých, méně známých a taky neznámých lidí. Mezi ty známější patřili: EV, MM, cosi mi řekli a já sem je neslišel, protože sem mněl plné uši chlastu. Odebral sem se a šel sem do autobusu. Tam sem seděl ožralé jak sviňa a málem sem nevystoupil doma. Dáme poetickou pauzu.

 

Fuchtle

 

Jsou to fuchtle ty dvě holky

Pijou pivo a nejí vdolky

Sedí denně na Fontáně

Zvonovi vždy na ráně

Já je nemám vůbec rád

Nechci být jejich kamarád

Proč se vůbec narodili

Ty dvě kurvy býlí

Pročpak žijí v našem městě

Když on je tu nikdo nechce

Poslal bych je do koncentráku

Aby mi vyrobily ňákou páku

Pokud by to přežili

Potom bych jim podřezal žíly

Kdyby žíly neměli

Byli bychom v prdeli

Kdo by nás těch fuchtlí zbavil

Potom bych mu fasádu na domě zpravil

Poenta: Fuchtle nikdo nemá rád

Nikdo s nima nechce být kamarád.

 

Dáme brejk.

V sobotu sme se ožrali u gajů na chatě – o tom až příště, až přijde klíště.
Plopez
14. 01. 2004
Dát tip
Vítej zpět, ztracený, pičo, synu. Rozesmál jsi mě hned po ránu..

Kytiii
14. 01. 2004
Dát tip
to je hustý... jako bych to viděla :o) *

maia
12. 01. 2004
Dát tip
* ;-) Si dobry haluzak! ;o)

3/5

sidonia
12. 01. 2004
Dát tip
:)))))) hlubší kritika????:)))) tip jak sviňa:)

fungus2
12. 01. 2004
Dát tip
Tak to nemá chybu! TIP

Arien
12. 01. 2004
Dát tip
:)))))) ale slyšela sem i zajímavější story, u některých sem i fyzicky byla....

Evička
12. 01. 2004
Dát tip
Musel si bét ožralé, ještě když jsi to psál! :-) Ale tož přímo ze života...

taková pí*čovina... tip***

taková pí*ovina... tip***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru