Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obvyklá hodina fyziky

13. 01. 2004
1
0
3416
Autor
eŠtoky

Nechci si zkazit zbytek svého studia a tak raději neuvádím skutečná jména. Ale myslím, že to vůbec nevadí:-)

Učitel: "Tak, co je to elektrické pole?"

Žák X: "To je........když dráty spadnou na pole."

Učitel: "Vám by třída měla vždycky zatleskat."

 

....................................................................................................

 

Učitel: "Takže máme elektrický tok, jaké máme ještě toky?"

Žák X: "Třeba poTOK."

Učitel: "Humpolec, Světlá, Chotěboř tam je tak krásně, tak proč jste

               nešel tam?"

 

......................................................................................................

 

Žák X: "Já jsem četl v novinách, že se jedno dítě narodilo s brejlema."

Učitel: "Cože???"

Žák X: "Ne, já kecám!"


JiKo
01. 09. 2004
Dát tip
no já byl jednou vytasen z chemie a neuměl sem a úča na to: Tak to je za pět protože jste nevypotil ani jedno hnojivo :)

Palarin
07. 06. 2004
Dát tip
mám pocit, že máme stejnýho fyzikáře:)

Adam_G
22. 01. 2004
Dát tip
pozorovatel Prý šťasten je ten, kdo umí se zasmát sám sobě.

zuzuzu
22. 01. 2004
Dát tip
....jo, jenže smát se tomu dá maliličko.... jinak to mohla být dobrý sranda...

Adam_G
21. 01. 2004
Dát tip
pozorovatel Takže škola je nevyčerpatelnou studnicí.

Áda116
21. 01. 2004
Dát tip
Opravdu k pobavení.... :) Připomělo mi to, že jedna moje spolužačka n otázku co dostal Seifert? Po nábovědě, že to byla cena za literaturu, odpověděla: "oskara"

pozorovatel
21. 01. 2004
Dát tip
Jo. Taky to je nevyčerpatelná studnice absurdity, nesmyslnosti, bezpráví a mnoho dalšího. Teď se tomu směju, ale tehdy mi do smíchu moc nebylo. Ona je ve škole sranda většinou na úkor druhýho.

eŠtoky
21. 01. 2004
Dát tip
To sedí otázkou je jestli je to dobře nebo špatně.

pozorovatel
20. 01. 2004
Dát tip
Pobavilo. Taky jsem zažil spoustu podobných hlášek, ale moc si jich už nepamatuju. Snad jen některý poznámky. Tak např. já jsem dostal tvrdý napomenutí, že se neustále vrtím a nedokážu sedět klidně. Dokonce si ta učitelka na mě stěžovala třídní a zástupci ředitele. Když jsem tu poznámku ukázal doma, řekli že jsem blbec a že si do žákovský nemám psát kraviny. Ta samá učitelka pak seřvala a zfackovala jednoho kluka, že se držel topení.

máš pravdu, u nás taky zůstávalo po škole mnoho příběhů; a nejen nich :)

StvN
14. 01. 2004
Dát tip
Docela pobavilo. Takhle po ránu.

Adam_G
13. 01. 2004
Dát tip
Fajn pobavení.

Lukri
13. 01. 2004
Dát tip
:o)))))

škoda, že se to skutečně jen nestalo... :)

eŠtoky
13. 01. 2004
Dát tip
Nevím co u vás ve škole, ale u nás se to hle může stát a taky se to stalo. A navíc proč by jinak někdo vymejšlel takový hovadiny jen tak:o)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru