Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlasy ve věčnosti

13. 01. 2004
1
0
2289
Autor
Mírotvůrce

Z divnejch básniček přesídluju na ještě divnější povídky... co ze mě jenom bude?

Do tmy která obklopovala vše, co se zdálo býti světem zazněl zkroušený hlas:
"Au, to bolí." špitl smutně a tiše.
"To je dobře, je to lepší, než kdyby to nebolelo." Odpověděl jiný, rozhodně jistější hlas
"Nechci bolest."
"A co chceš? Bolest je láska."
"Chci bolest bez bolesti."
"A chtěl bys snad bolest bez lásky?"
"Ne. Chci lásku, nebo něco jí podobného, co nebolí."
"A neurazí se bolest?"
"Na bolesti mi nezáleží."
"JSi krutý. Záleží ti jen na sobě."
"Jsi snad Bůh, že mě soudíš?"
"Soudit je lidské."
"Proč soudit, když jde odpouštět?"
""Soudit je snadnější."
"Odpouštět lepší, ale jestli chceš, tak mě klidně suď. Nemám se čeho bát."
"Už se stalo. Díky za rozhovor."
"Neodcházej bolesti!!!" zazněl do temnoty zoufalý víkřik a ještě posměšně dlouho se nicotou nesla ozvěna.

čtvrtek
30. 10. 2004
Dát tip
taky sem ztratil nit tam na konci.. ale předpokládám, že jsem jen tak blbej.. dobrý je to..

Afranat
08. 10. 2004
Dát tip
Možná by se tam fakt více hodila nějáká ta hlubší myšlenka. Tam na konci je ta tvá POVĚSTNÁ pointa vcelku, zdá se mi, ošizená. Protože ty máš dar človška šokovat. Kdo nevěří ať si přečte tebou doporučená díla.

Kloboucek
22. 05. 2004
Dát tip
Trochu mi to prijde jako by sis hral svyznamy slov...

johanne
20. 01. 2004
Dát tip
připadá mi to trochu obehrané

katugiro
15. 01. 2004
Dát tip
mňo, tyhle dialogy... všechny mi přijdou moc podobné

Vůbec to není o lůidském údělu. Je to o lásce, ale jestli jsi to nepochopil, tak to asi opravdu není dobrý (nebo jsi se na to díval ze špatné strany)

Vůbec to není o lůidském údělu. Je to o lásce, ale jestli jsi to nepochopil, tak to asi opravdu není dobrý (nebo jsi se na to díval ze špatné strany)

Plopez
14. 01. 2004
Dát tip
Chce to trochu nadhled.

StvN
13. 01. 2004
Dát tip
Takže z toho vyplývá, že největší mrcha je vlastně ozvěna.

Týjo. Já sem něco napíšu a ty to přečteš do 5ti minut. Heheh. Jo. Svině je ozvěna.

Kandelabr
13. 01. 2004
Dát tip
osobně v tom nic moc nevidím...je to jakési symbolistické hraní si na něco. jakobys naznačoval, že je tam nějaká hluboká myšlenka o lidském údělu, ale ta myšlenka se jaksi nedostavuje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru