Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sedmikráska

16. 01. 2004
1
0
3488
Autor
Candy

Sedmikrásko, ty má krásko,

já natrhám vás na tucty

a upletu z vás věneček,

věneček  pro mého milého.

Sedmikrásko,ty má krásko,

jen ty dnes můžeš poslat dál

mé poselství lásky,

když tě pustím po vodě.

 


Simona
09. 03. 2004
Dát tip
Už se vidím na louce, jak věju věneček;o))*t

Lancelott
18. 01. 2004
Dát tip
Ach Candy...všichni si z tebe dělají legraci...zlí lidé... Ono to není nic moc originálního...ale důležitý je pocit do toho vložený...a já vidím, že máš z toho radost:o) Dívčí úsměv je to nejkrásnější na světě:o) Upřímný a šťastný úsměv:o) Ten mě vždycky potěší:o)

Candy
18. 01. 2004
Dát tip
Ale ne, nejsou zlí - vždyť ono to taky bylo myšleno tak nějak s humorem a s ú směvem , tak proč to tak nebrat.Nemůžeme přece taky brát všechno tak vážně...svět, jeho problémy a naše taky už jsou vážný dost, tak proč to neodlehčit, když to jde... A děkuju...

Candy
17. 01. 2004
Dát tip
...sbírám listy všude a mám je snad ve všech silnějších knihách a taky tvoří moji výzdobu pokoje...Horší je, když je sbírám a někdo se mnou jde - to se potom za mě musí stydět...ale ať...podzim je pro mě nejhezčí období.

dismorphia
16. 01. 2004
Dát tip
Poselství lásky pustit k vodě... nebo to tam bylo jinak?:)

Candy
16. 01. 2004
Dát tip
...ne pustit k vodě, ale po vodě rozeslat,poslat Někomu...

dismorphia
16. 01. 2004
Dát tip
náhodou jsem to tu našla, že procházím kolem:(:)(aví) Ano, pochopila jsem a právě proto jsem záměrně "po vodě" igonorovala:)

Candy
15. 01. 2004
Dát tip
Proč chudák...?

protože ji otrháš a pak utopíš :))

Rufus
15. 01. 2004
Dát tip
Tak tak... :)

Candy
15. 01. 2004
Dát tip
No jo,to máte pravdu - tak ten věneček můžu dělat z podzimního listí,který se svou krásou týhle bílý krásce rozhodně vyrovná...a nemusím nic trhat,listů na tucty už mám...- ostatním asi jako blázen připadám...

Rufus
14. 01. 2004
Dát tip
Hezká sedmikráska, až na to finále... P.S. chudák sedmikráska...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru