Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevím

14. 01. 2004
1
0
1595
Autor
LastSamurai

Hmm...depresivní Báseň uveřejněná a oceněná na školním kole recitační soutěže(ZŠ Paskov)

Ještě nejsem Muž

a vůbec nejsem stálý.

Na tvářích já nemám Růž

a- nejsem dokonalý.

U krku mi leží Nůž

a v chvíli budu starý:

barvené vlasy jako tůž

a na čele jen čáry.

 

Chlapec s povinnostmi,

který se neustálí.

Chlapec s movitostmi,

které ho prachy stály.

Život zde a támhle

poletuje si zvadle,

bolestivě vytržené mandle

a dívka v chůzi ladné

A VŠECHNO všude vadne.

 

Manžel i Milenec,

Pavouk i Mravenec,

Kanec i Jezevec

Všechno...

 

...A "lydi" na párty pouštěj Techno...

...nejradši zmačkal a vyhodil bych všechno:(.

 


leenai
25. 09. 2006
Dát tip
tak na první zátah a trefím se prý na nejlepší věc.. já ti nevím.. něco, některé momenty (asi tak každý druhý verš z 1. sloky), bych byla schopná vnímat jako posunu schopné, ale tohle: Život zde a támhle poletuje si zvadle, bolestivě vytržené mandle a dívka v chůzi ladné A VŠECHNO všude vadne. tahá za uši, to se na mě nezlob jestli je to opravdu tvoje nejlepší... uvolni se.. a chvíli zkus myslet na slova.. připadáš mi hrozně svázaný P.S. s myšlenkou aby to všechno už sakra skončilo, si zahrávat nejni tak těžký náhodou.. a na psychology kašlu :))

lucius
26. 03. 2004
Dát tip
vesele, hrave, vzletne, pravdive a ne desne, proste zivot bezi a jen ztezi ho lze zadrzet, snad jen v radku, schovat se v chladku a precist si tuto vec.

johanne
02. 03. 2004
Dát tip
nooo... hezké, nejpovedenější věc, co jsem tady od tebe četla :)... * jako povzbuzení k dalšímu psaní O:) některý myšlenky jsou mi fakt blízký; k poslednímu řádku - něco podobnýho jsem v těžký depresi jednou napsala jednomu kamošovi (jako jestli se mu někdy stalo, že by se budil ve tři ráno a toužil, ať už všechno skončí) a on se zděsil a ptal se, jestli má přijet... a vzít s sebou svýho známýho - psychologa :o... ale to jen tak mimo :))

LastSamurai
25. 02. 2004
Dát tip
Dik, jsi prvni kdo to alespoň řádně zkritizoval a nebral ohled hlavně na hrubky.

HeyJoe
10. 02. 2004
Dát tip
Tak to na mě působí jako volný sled myšlenek, které se hodí do rýmu. Ale přece se tam dá něco najít. Hledání vlastní identity, snaha být již dospělým a rozumným ve svém jednání a rozhodnutích, která se vždy nedaří... to vše tě teprve čeká:))) Tak snad jen buď sám sebou a nekašli tak na český pravopis, jeho nuance jsou ošidné:)))

zuzuzu
14. 01. 2004
Dát tip
něco maličko se mi tam líbí, k tomu závěru...

Kolega
14. 01. 2004
Dát tip
Trošku přečísnuté...

Bagg
14. 01. 2004
Dát tip
já na tohle nejsem

sidonia
14. 01. 2004
Dát tip
taky mě to moc ne-e..nevzalo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru