Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BUBENYKA chceme! moc.

15. 01. 2004
0
0
2773
Autor
houmles

umrel nam bubenik do hrobu vysypem mu plny popelnik pod helmu

,,tak nam zabili bubenika, pani Trocka.
sral na to jak na placatej kamen, to jo, ale byl dobrej. skoda ho.''
,,nojo, panacku, tak to abbyste to zabalili, zejo''
,,ale hovno, paninko, jen co se nejake bozi hovadko najde, tak vam z toho rachotu usi upadnou''
,,tak to je jina, panacku... a co ze vy to hrajete? valcik nebo polku?''
,,aale kdez, co vas nema. hrajeme takovy menstruacni vlozky v divokem rytmu. zadny lidasky, to na nas nepla..''
,,tak to at zezenete opravdove hovadko, s bozi pomoci..aaa...AAAaaAAaaa!! EeeeeeAaarrrgh... Uh..''
,,no a je to babi.. a takhle hrajeme :-)''


takze:mate-li nekdo zajem hrat v punk-alternativ-untergrunt kapele na skopiky, hlaste se na oblibenem mailu k@mo.ubal.to a dohodneme se.. lokalita PRAHA
ECHO
17. 01. 2004
Dát tip
Zas až tak úplně "art" být nemusí... teď v létě jsme točili CD a hosti, co to točili, se to naučili za tejden. :-)

punk-alternativ-untergrunt ?????? A na to chcete bubeníka ? Na to by stačil zkouřenej datel, ne ?....:))))

ECHO
16. 01. 2004
Dát tip
hm... kdyby se vyskyt k tomu nějaký art-punkový alternaivní saxofonista/klarinetista/atakdále, ať se ozve pro změnu mně. Chorea minor stále hlodá a nemůže najít...

houmles
16. 01. 2004
Dát tip
heh, ECHO, nazdar :-) ode me uz jsi jednoho saxika mel, bohuzel nebyl tolik "art" :-) aneb zdravi stale ten samej houmles :-)

houmles
15. 01. 2004
Dát tip
hohoho, na rychte jsem byl v patek na bengas - docela dobry kikani. a diky za typ :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru