Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skutečnost

15. 01. 2004
0
0
2377
Autor
Jeala

Skutečnost

 

Dlouhá tmavá cesta,

šedivé stíny vztahují své ruce

a temní andělé bojují se světem,

stejně jako lidé trpící ve změti snů.

Padlí andělé už neprocitnou,

a bouřící se světy,

spolu s námi zatracení, zapomenou,

jako temnota a světlo.

Poutníci putují nekonečnou cestou,

plnou útrap a zármutku.

Kroky se ubírají do neznáma

a svět se hroutí, vše je v plamenech.

Nikde neuvidíš úsměv na tváři,

jen pohrdání a strach.

Všude kolem je jen nenávist,

soupeřící s nicotou....


Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
otevřít oči a nechodit do bažin.. Poetor a jeho Apokalypsa... to by se ti mohlo líbit... podobný styl.. andělé jsou i na mě moc, jinak se z toho něco vzít i dá... už tu byly mnohem horší..

Andulka
16. 01. 2004
Dát tip
hm hm....me se to docela libilo, i kdyz ty andely bych si odpustila.....ale ten negativni, cerny, pesimisticky konec se mi nelibil.....podle me by mozna stalo za to, na tom to dilku jeste chvili zapracovat, protoze myslenka poutnika na ceste je moc hezka, mas tam moc hezke obraty....ale celkove to jeste neni ono...:-) Rikas, ze je to tvuj pohled na realitu....neni, protoze v takove realite by nikdo nechtel zit...:-)...realita je takova jakou ji citis tam uvnitr sama sebe...:-)

dero: no právě proto; není matrix 4 stejně jako takováhle realita. ale jeala (ač si trochu protiřečí) už napsala, že to je jen její pohled.

HERMES
15. 01. 2004
Dát tip
Zajímavé, věty na sebe nenavazují, jakoby jsi je pracně opsala ze stovek a stovek knih s velkými písmeny. Vidím, že nihilistický přístup k psaní se uplatňuje opravdu silně - gratuluji k opakování mnohých klišé.

Jeala
15. 01. 2004
Dát tip
přoč?

Jeala
15. 01. 2004
Dát tip
je to sice zmatený ale to vim taky

to zní skoro jako apokalypsa z matrixu 4. ale nevim nevim, skutečnost se mi zdá mnohem horší :)

Jeala
15. 01. 2004
Dát tip
nic takovýho.je to muj pohled na realitu!

hermes: zato básnickýho přístupu k básnění je jako šafránu, viď? chrobák: je to skučetnost :) s jinym názvem bych to vzal.

Jeala
15. 01. 2004
Dát tip
nevidim důvod proč.... realita je taková jaká je, ty si můžeš vytvořit jen jinou alternativu...

adrift
15. 01. 2004
Dát tip
a když si tu jinou alternativu vytvoříš, tak tě budou mít všichni za blázna =D jinak to dílko je fakt pesimismus v psané formě. ale proč ne? i tak se dá

Dero
15. 01. 2004
Dát tip
Pán_pupenů: Matrix 4 nebude ... :o( Bohužel ... pro mnohé bohudík. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru