Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co říct.....

17. 01. 2004
1
1
1878
Autor
Jeala

Když vedle mě stojí,

nevím co říct mám.

Podívá se na mě,

znovu a znovu to tuším,

že něco chtíc neřekne.

 

Ptám se sama sebe,

proč, proč mi lásku nevyzná,

ale vždy naleznu stejnou odpovědˇ.

 

Odpovědˇ je prostá,

láskou naplněná.

Pořád stejně a stejne zní,

miluje mě....


1 názor

Jonash
25. 10. 2011
Dát tip
mě se to líbí.. píše pravdu:))

Yossarian
18. 01. 2004
Dát tip
esli si holka, tož já taky a tebe Feo taky!!

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
že něco chtíc neřekne.?? (zopakuj přes-chodníky..) co říct? skoro nic miluje tě... ale tohle by mohlo být lepší...

Jeala
17. 01. 2004
Dát tip
...já se snažila napstat to jak jsem to cítila.je to starý už čtyři roky a mě se to líbí tak jak to je ....!

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
V pořádku. - máš tu napsáno, že máš zájem o kritiku... tak nemusíš tak křičet, když se ti jí dostane..;) Předpokládám, že jsi ji sem taky proto vystavila, aby ji ostatní hodnotili. Jestli čekáš jen plácání po rameni... tak to tu budeš mít dost těžký. Pokud stojíš o nějaký hlubší rozbor - proč si myslím, že by to mohlo být lepší, dej vědět.

Yossarian
17. 01. 2004
Dát tip
on ten pravopis je celkově slabší, viď? :o) mě se to nelíbí, ale mně by se to líbilo!

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
Yoss: pravopis v kritikách většinou nehodnotím..;) všimla jsem si, ale tož - přihodí se..;))

Yossarian
17. 01. 2004
Dát tip
já vím, taky to nebylo myšleno jako výpad, ale všimla sis, že v poslední době nikdo neumí používat mě a mně? skoro všude, v titulcích ve filmech, tady..

Elyn
17. 01. 2004
Dát tip
Yoss..: všimla... ale autorce tady už moc šlapu po kytičkách, takže - už mlčím..;)

Dero
17. 01. 2004
Dát tip
A s interpunkcí to taky nebude nejslavnější ... ;o) Elyn mlčí, já si rýpnu. ;o)

Feanor
17. 01. 2004
Dát tip
Nudné, nezajímavé, láskovitě klišoidní, jediné polus je logický oxymoron z toho vyplývající pokud ti někdo nevyzná lásku, značí to, že tě miluje Jealo, miluji tě ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru