Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDesatero proč
18. 01. 2004
1
0
1488
Autor
Greenbag
Proč když jdu spát
Divný pocit mám
Proč když mám rád
Jsem po nocích sám
Proč mohu snít
Když nesmím ji mít
Proč vlastně miluji
Už nechci víc žít
Proč jsi tak vzdálená
Lásko má nevěrná
Proč jiného máš
A mě si nevšímáš
Proč když tě vídám
Srdce mi buší
Proč mi tvůj hlas
Zní líbezně v uších
Proč lásko moje
Tě v myšlenkách mám
Proč? To je otázka
Odpovím si sám..
To je dobrý!!! Je to tak skutečný, že to mohu hned poslat jednomu kamarádovi (on si to převede do své osoby samozřejmě)
:D *
...jako vyznání hezké...nezoufej, žádný učený z nebe nespadl...
piš dál:-)
Navždy_Tvůj
19. 01. 2004
co dodat?...jo, pokračuj, ale ani já tě tentokrát nepotěším...vážně to není nic moc...
navzdory_čtenářům
18. 01. 2004Miss_Moody
18. 01. 2004
oooo néééé!!! něco jako: jsem pán kožichůůůů?????!!!! a není mi horko! to snad néé.
jinak ta tvoje báseň je jako kulomet. tatatatatatatata
příliš razantní pro mé jemné ouško ;c)))))
Asi tě zklamu, ale připojím se k řadě názorů přede mnou - chápu že si asi chtěl nějak vyjádřit svoje city a pocity, ale fakt to poměrně skřípe + mi to přijde docela hoodně patetický. V každým případě však keep trying:)
juchajda...hmmm....tak to já tě taky nepotěšíím...prepáč, zkus to vážně trochu jinak než textovat česky pro Eminema...jinak ale uznávám, že ty tvé pocity znám, alespoň matně a spíš z té druhé strany. Drž se a určitě pokračuj (mimochodem ty kritiky ber s nadsázkou, ju?:)