Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Síň slávy

27. 01. 2004
1
0
639
Autor
Kalybr

krásné duo pro krásnou dívku. umíme to spolu,ale nikdy to neslyšela veřejnost

Na dnešek jsem měla zajímavý sen. Světla zářila a před radnicí stál v prachu dav, ve tvářích cejch vzrušení. Uprostřed síně slávy s mnoha obrazy starostův pomocník vyndal z obalu obraz a dav zašuměl překvapením.ššššš I já jsem zašuměla překvapením.ššššš Na tom obraze jsem byla já, a starosta četl vlídným hlasem projev :

 

pověste ho vejš ať tam visí  pověste ho vejš ať tam je pověste ho vejš ať  tam visí že zvanej host pro nás je.

 

Pověste ho že je jiná že tu s náma dejchá náš vzduch pověste ho že není líná a tak trochu dobrodruh. Pověste ho za tu píseň za koncerty v trávě a kostelní zvon za to že oplývá svou krásou že má country ráda že je správná žába pro nás.

 

Nad hlavou mi světla září obraz můj vše hned vyjádří do mých snů se dívám zdáli a do uší nám stále zní tahle píseň z mnoha posledních.

 

Pověste ho za tu lásku do který dala svůj vklad za to že vždycky vydržela na jednom místě stát.

 

 Nad hlavou mi světla září obraz můj vše hned vyjádří do mých snů se dívám zdáli a do uší nám stále zní tahle píseň z mnoha posledních.

 

pověste ho vejš ať tam visí  pověste ho vejš ať tam je pověste ho vejš ať  tam visí že zvanej host pro nás je.

 

Pověste ho za tu jistou které plní svůj sen že je stálým optimistou a já do ní blázen jsem. Pověste ho že je hezká že oči má jak bezmračný den že dává přednost jarním loukám a že zpívá a žije pro svět jen.

 

Nad hlavou mi světla září obraz můj vše hned vyjádří do mých snů se dívám zdáli a do uší nám stále zní tahle píseň z mnoha posledních.

 

pověste ho vejš ať tam visí  pověste ho vejš ať tam je pověste ho vejš   tam visí že zvanej host pro nás je.

 

Nad hlavou mi světla září obraz tvůj vše hned vyjádří do tvých snů se dívám zdáli a do uší nám stále zní tahle píseň z mnoha posledních.

 

Pověste ho za tu lásku do který dala svůj vklad za to že jsem vždycky vydržela na jednom místě stát.


lukas_84
29. 01. 2004
Dát tip
Jakou to má melodii s hudbou to může bejt zajímavý bez ní to bohužel zanikne Ale stejnak

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru