Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výlevy

19. 01. 2004
3
0
1314
Autor
Nian

Neumím psát prology...

 

Naštval mě. Ale ten, co to provedl, se teď nachází mimo můj dosah, takže to odnášejí všichni ti, co mě mají rádi a snaží se mi pomoct.

Miluji ho. I když teď, když vidím mou kamarádku, jak jí svůj jogurt s koňakovou příchutí, nejvíce mne kochá představa, jak se pomalu rozlévá po jeho namyšlené hlavě.

Nenávidím ho. A přesto, když večer usínám, nemyslím na nic jiného, než na něj a na to, jaké by to bylo, mít ho teď vedle sebe a hladit ho po vlasech.

Jsem mu nejspíš lhostejná. Uvědomuji si to stejně bolestně jako to, že on mi ne.

Zabiji ho. Stejně vím, že to nikdy neudělám, ale má mysl se plní rozkošnými představami, jak to s chutí provádím.

Trpím. A to tak strašně, jak se jen dá trpět neopětovanou láskou.

Zabiji sebe. O kousek dál stojí most a dvacet metrů pod ním spásonosné koleje, ale to bych se mu už nikdy nemohla pomstít.

Pomstím se strašně. Stejně se pak, až ho znova potkám, zmůžu jen na tiché kniknutí na pozdrav a na zbožný pohled doprovázející ho na konec chodby.

Už budu končit. Mějte se fajn a vzpomeňte si na mě, až si tohle všechno budete jednou taky říkat…
Nian
12. 02. 2004
Dát tip
Miluji ho, i když... Nenávidím ho, a přesto - je to založené na protikladu, obsahy obou sdělení jsou tam, kde mají být :o)) Děkuju moc za tipy, cením si toho...

815_0
30. 01. 2004
Dát tip
Tak tohle je hodně dobrý - snad jen - miluji ho a nenávidím ho maj ňáko prohozený obsahy ;-))) Opravdu povedený, upřímný... a ze života :-) Obrovskej TIP

Nian
22. 01. 2004
Dát tip
:o))

parallelka
21. 01. 2004
Dát tip
no jo...proste jsem zapomnela:)) tak ten tipik uz mas i ode me..:)

Nian
20. 01. 2004
Dát tip
Dekuju...je to jen castecne z vlastni zkusenosti, ten jogurt si nejspis nezaslouzil :o)

parallelka
19. 01. 2004
Dát tip
jejky....tak to je dobry...myslim jako ze se mi to libi...smutnejsi je obsah,,navic kdyz je psany z vlastni zkusenosti....ale davam tipik.... p.s.libilo se mi hlavne to s tim jogurtem...radim ti,,,jestli si to zaslouzi,,,tak to udelej...:)

Yossarian
19. 01. 2004
Dát tip
koukam že si ten tipik od parallelky nedostala, tak ti ho dám za ní

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru