Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kytice sněženek

02. 06. 1999
0
0
1810
Autor
aluj

Je celá přikrytá tím bílým prostěradlem mezi čtyřma stěnama obloženejma dlaždičkama. Jen jeden její zlatej vlas vykukuje ven je poslední částí těla která proti zmaru chtěla by bojovat Chtěl by Vedle na stolku stojí sklenice s vodou a v ní kytice bílejch sněženek. Asi je jaro První paprsky slunce vstupují oknem do bílého pokoje Vidíš jak zlatej vlas třpytí se na prostěradle? Chtě bojovat?! Klid Ticho Kytice sněženek z lásky Lidská ruka Položila je k jejímu srdci Už dávno asi netiká srdce tohohle člověka už nikdy nepohne se ruka co dává život? Její ruka Dva manící odnesli cosi cosi zabalenýho do bílýho prostěradla o ona byla při tom svou rukou, vlasem a kytice bílejch sněženek Co bylo potom?
Barbar
19. 05. 2003
Dát tip
Kolikrát si člověk všimne maličkostí dojemných Skončil život toho těla brzy zmizí jako sníh Duše je snad nesmrtelná její trýzeň končí Ve sněženkách na stolečku s námi se tu loučí BARBAR

snoopy
06. 07. 1999
Dát tip
..asi je jaro.. (to "asi" říká všechno, víc než dost.. )

Print
02. 06. 1999
Dát tip
Co bylo potom, co bude dál...Kytička zvadlejch sněženek nám třeba odpoví líp, než to umíme sami...dobrý človíčku jménem Aluj!

Merle
02. 06. 1999
Dát tip
Snad její duše odlétla ke hvězdám. Snad splynula s vermíným všehomírem. Snad pobíhá po Ráji a zpívá s andílkama. Snad se právě rodí znovu. Snad...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru